کد خبر : 1710095 | 04 مهر 1399 ساعت 18:35 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: رقابت خوبی درون دروازه چلسی وجود دارد

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد ادواردو مندی در ترکیب این تیم مقابل وست بروم قرار نمی گیرد.

لمپارد: رقابت خوبی درون دروازه چلسی وجود دارد


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف کپا آریزابالاگا در ترکیب چلسی در یک سال اخیر و اشتباه کشنده او در مسابقه هفته قبل با لیورپول، مدیران چلسی را مجاب به جذب ادواردو مندی، دروازه بان 28 ساله رن فرانسه کرد. فرانک لمپارد در نشست خبری پیش از بازی مقابل وست بروم در مورد او و شرایط دیگر بازیکنانی تیمش توضیحاتی ارائه داد.

 

شرایط بازیکنان چلسی: "مندی فردا در ترکیب اصلی چلسی قرار نمی گیرد. او هفته ای طولانی را سپری کرده و به خوبی تمرین نکرده است. من تحت تاثیر رفتار بن چیلول و تیاگو سیلوا داخل و بیرون زمین قرار گرفته ام. این دو بازیکن خیلی زود در تیم چلسی با دیگر بازیکنان هماهنگ شده اند و من امیدوارم بارها در طول فصل شاهد کیفیت سیلوا و چلیول در میدان باشیم.

 

1528309

 

من معتقدم که آنها برای قرار در ترکیب ثابت چلسی به اندازه کافی آماده هستند، اما من باید در نظر بگیرم که بازی های متوالی در روزهای سه شنبه و شنبه یش رو داریم و سپس نوبت بازی های ملی فرا می رسد. ما برای رقابت کردن به ترکیب بزرگی نیاز داریم و تعدد گزینه ها در خط حمله مشکل شیرینی محسوب می شود."

 

بازگشت کریستن پولیسیچ به میادین: "وقتی بازیکنی چند بار مصدوم می شود همیشه در مورد سلامتی او نگرانی وجود دارد و شما باید اطمینان حاصل کنید سریع تر از زمان موعود از او در ترکیب استفاده نمی کنید. پولیسیچ تشنه بازی کردن است و این چیزی است که ما باید با او مدیریت کنیم. ما می خواهیم به اندازه فصل قبل شاهد حضور پولیسیچ در میدان باشیم."

 

واکنش کپا آرازابالاگا به انتقال ادواردو مندی به چلسی: "من با او صحبت نکرده ام، اما طی 24 آتی دیگر با او و کابالرو گفتگو خواهم کرد. رقابت خوبی بین دروازه بان های چلسی وجود دارد."

دیدگاه‌ها