کد خبر : 1710106 | 04 مهر 1399 ساعت 19:25 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: لیورپول نقطه ضعف چندانی ندارد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال مدعی شد نمی توان نقاط ضعف زیادی در ترکیب لیورپول پیدا کرد.

آرتتا: لیورپول نقطه ضعف چندانی ندارد


به گزارش "ورزش سه"، آرسنال باید در شرایطی دشوار و فاصله زمانی کوتاه دو بار در لیگ برتر و جام اتحادیه به مصاف لیورپول آماده تحت هدایت یورگن کلوپ برود. میکل آرتتا در نشست خبری بازی دوشنبه شب در لیگ برتر برابر لیورپول حاضر شده و مدعی شد این تیم بدون حضور هوادارانش نیز قدرت بزرگی محسوب می شود.

 

رویارویی با مرسی سایدی ها: "آنها در سالهای اخیر بهتر و بهتر شده، نقاط ضعف چندانی ندارند و تیم فوق العاده ای محسوب می شوند. اما من علاقمندم تمرکز بازیکنان آرسنال روی بازی تیم خودمان باشد و ما باید تلاش کنیم جنبه های مختلف اتفاقات درون زمین را کنترل کنیم. بی شک استادیوم آنفیلد فضای خاصی دارد و حضور هواداران باعث می شد لیورپول تیم قدرتمندتری باشد، اما شما می توانید مشاهده کنید که آنها بدون هواداران نیز چه تیم قدرتمندی هستند."

 

1526324


دو بار روبرو شدن با لیورپول در لیگ برتر و جام اتحادیه: "در شرایط عادی نیز میدان دادن به یک تیم در فاصله چهار روز و سازگار شدن بازیکنان با شرایط دشوار است. بازی اول تاثیر زیادی بر روی مسابقه دوم دارد و بسیار دشوار است که در یک مدت کوتاه دو بار یک حریف را شکست دهید.  وقتی در مورد لیورپول صحبت می کنید، این چالش بسیار بزرگتر خواهد بود. من فقط می خواهم روی روز دوشنبه تمرکز کنم. باید سعی کنیم بالاترین میزان آمادگی را در برابر آنها داشته و از همه مهمتر این اعتقاد را داشته باشیم که می توانیم برنده شویم. همه ما باید باور داشته باشیم که می توانیم چنین کاری انجام دهیم. می دانیم که چالش بزرگی پیش رو داریم و باید به اندازه کافی برای غلبه بر لیورپول آماده باشیم."

 

انتقال تیاگو به لیورپول: "من از زمان حضورم در بارسلونا تیاگو آلکانتارا را بسیار دوست دارم. او شخصیتی فوق العاده داشته، استعداد فراوان و ویژگی های خوبی برای بازی در خط میانی دارد و یک خرید بزرگ برای لیورپول محسوب می شود."

دیدگاه‌ها