کد خبر : 1710108 | 04 مهر 1399 ساعت 19:36 | 44.4K بازدید | 3 دیدگاه

ادواردو مندی:

از بچگی طرفدار چلسی بودم

ادواردو مندی، دروازه بان 28 ساله و جدید چلسی فاش کرد از بچگی هوادار این تیم بوده است.

از بچگی طرفدار چلسی بودم


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف کپا آریزابالاگا، دروازه بان جوان و اسپانیایی چلسی باعث شد این باشگاه دیروز برای انتقال پنج ساله ادواردو مندی، دروازه بان تیم رن فرانسه با این باشگاه به توافق برسد. مندی مدعی شد هر بازیکنی در جهان علاقمند است برای تیمی مانند چلسی به میدان برود و او از سال 2003 و زمانیکه تقریبا 12 ساله بوده لباس چلسی را خریده و به این باشگاه علاقمند بوده است.

 

1530540

 

ادواردو مندی گفت: "بله، من از بچگی طرفدار چلسی بودم و من این باشگاه را دوست داشتم. هنگامی که 12 ساله بودم، در لباس باشگاهی که در گذشته که در آن بازی می کردم فرصت پیدا کردم به برایتون رفته و مسابقه ای را تماشا کنم. در آن مقطع فکر می کردم فوتبال انگلیس شگفت انگیز است.

 

ما به مغازه ای رفتیم و من پیراهن چلسی را دیدم، فکر می کنم این خاطره مربوط به سال 2003 بود که کلودیو رانیری هدایت چلسی را بر عهده داشت و من آن پیراهن را خریدم. پس من همیشه باشگاه چلسی را دوست داشته ام.

 

من به اتقال به چلسی افتخار می کنم وقتی باشگاهی مانند چلسی به شما علاقه مند است، این بدان معناست که شما در بازی هایتان کار بزرگی انجام داده اید. همه می دانند که چلسی یکی از بزرگترین باشگاههای جهان است و همه دوست دارند در این تیم بازی کنند، اما این شانس نصیب هر بازیکنی نمی شود."

دیدگاه‌ها