کد خبر : 1710114 | 04 مهر 1399 ساعت 21:00 | 113.8K بازدید | 1 دیدگاه

کامنت مدافع برزیلی پای پست جنجالی لئو مسی (عکس)

به نظر می رسد داغ دل دنی آلوس، مدافع سابق و برزیلی بارسلونا نیز سر موضوع جدایی لوییس سوارز تازه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا در همان بدو ورود به رختکن این تیم اعلام کرد نیازی به لوییس سوارز، مهاجم 34 ساله این باشگاه ندارد و نام این مهاجم اوروگوئه ای را در لیست فروش قرار داد.

 

بعد از کش و قوس های فراوان، در نهایت لوییس سوارز دو روز قبل برای انتقال به اتلتیکومادرید با این باشگاه به توافق رسید. اما بسیاری از جمله لیونل مسی معتقدند باشگاه بارسلونا رفتار مناسبی با سومین گلزن تاریخ خود نشان نداد و مسی امروز با انتشار پستی جنجالی به این موضوع اشاره کرد. دنی آلوس، مدافع سابق و برزیلی بارسلونا نیز نظرات مسی را تایید کرده و مدعی شد این رفتارهای مدیران بارسا شرایط را در این سالها برای بازیکنان این تیم دشوار ساخته است.

 

دنی آلوس در پاسخ به پست لیونل مسی نوشت: "متاسفانه این داستانی حقیقی است است که برای سالهاست ادامه دارد و فقط هر سال یک بار دیگر تایید می شود. مسئله معطوف به برد یا باخت نیست و ما کاملا این موضوع را می دانیم. همه چیز به نحوه برخورد و احترام گذاشتن بازمی گردد و مدیران بارسلونا چیزی از این موضوع انگار نمی دانند. این رفتار کار را برای بازیکنانی که در این باشگاه عضویت دارند دشوار می سازد."

 

1530550

دیدگاه‌ها