کد خبر : 1710115 | 04 مهر 1399 ساعت 21:09 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب ابتلای بازیکنان النصر به کرونا

یک رسانه عربی اعلام می کند که هیچ بازیکنی در تیم النصر به ویروس کرونا مبتلا نشده است.

تکذیب ابتلای بازیکنان النصر به کرونا

به گزارش "ورزش سه"، در شبکه های اجتماعی عرب زبان اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه تعدادی از اعضای تیم النصر عربستان در قطر به ویروس کرونا آلوده شده اند و به همین دلیل این افراد در دو دیدار آخر مقابل السد و العین غایب بوده اند.


وب سایت معتبر و عرب زبان کوورا در خبری اعلام کرده است که برای تأیید صحت و سقم این شایعات با یکی از اعضای تیم النصر تماس برقرار کرده تا خبر آلودگی برخی از بازیکنان النصر به کرونا را پرس و جو کند.


این منبع آگاه در تیم النصر گفته است: با از سرگیری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در قطر، کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور دوره ای از همه باشگاه های شرکت کننده در لیگ قهرمانان AFC تست کرونا می گیرد.


وی ادامه داد: الحمدلله از زمان ورود ما تا آخرین آزمایشاتی ای که از بازیکنان النصر گرفته شد، هیچ نمونه مثبتی در بین اعضای تیم وجود نداشته است.


وی خاطرنشان کرد: عدم حضور برخی از بازیکنان در مسابقه گذشته، به دلیل دیدگاه مربی روی ویتوریا بود تا به آنها استراحت دهد و فرصت حضور برای دیگر بازیکنان را فراهم کند.


وی تأکید کرد: افرادی هستند که نمی خواهند النصر در این رقابت ها به موفقیت برسد. امیدوارم هواداران فوتبال در سراسر جهان که این مسابقات را پیگیری می کنند، به این شایعات بی اساس توجه نکنند.


این منبع توضیح داد: ما همه اخبار را از طریق حساب های رسمی باشگاه در میان می گذاریم و مسئله ای رخ دهد، آن را با هواداران در میان می گذاریم.

دیدگاه‌ها