کد خبر : 1710123 | 04 مهر 1399 ساعت 22:23 | 106.3K بازدید | 2 دیدگاه

معاوضه جدیدی بین بارسا و یوونتوس در راه است؟

یوونتوس به بارسلونا پیشنهاد معاوضه داگلاس کاستا، ستاره برزیلی خود با عثمان دمبله، وینگر گرانقیمت این تیم را ارائه کرده است.

معاوضه جدیدی بین بارسا و یوونتوس در راه است؟


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس و بارسلونا در ابتدا بازار نقل و انتقالات تابستانی موفق به توافق برای معاوضه آرتور ملو و میرالیم پیانیچ شدند و حالا نشریه توتواسپورت اعلام کرد ممکن است به زودی مبادله دیگری بین این دو باشگاه صورت گرفته و دمبله راهی ایتالیا و داگلاس کاستا مسافر اسپانیا شوند.

 

ویژگی مشترک این دو بازیکن مصدومیت های متوالی در سالهای اخیر بوده و توتواسپورت مدعی شد هم دمبله و هم کاستا علاقمند به رخ دادن این معاوضه هستند و به همین دلیل احتمال زیادی در مورد توافق بین بارسلونا و یوونتوس وجود دارد.

 

1526800

 

آندره پیرلو، سرمربی جدید یوونتوس علاقه چندانی به حفظ داگلاس کاستا ندارد و به نظر می رسد جدایی او از یوونتوس قطعی باشد ولورهمتون از لیگ برتر که اخیرا دیگو جوتا را به لیورپول فروخته نیز از تیم های علاقمند به جذب داگلاس کاستا در فصل تابستان امسال است. اما شرایط در مورد عثمان دمبله متفاوت است و به نظر می رسد رونالد کومان روی او در فصل جدید حساب ویژه ای باز کرده است. وینگر گرانقیمت بارسلونا در سه سال اخیر بازی های زیادی را به علت مصدومیت از دست داده، اما به نظر این بار به مرز آمادگی رسیده و ممکن است دمبله در فصل جدید نقش مهمی در برنامه های سرمربی جدید بارسلونا داشته باشد.

دیدگاه‌ها