کد خبر : 1710132 | 05 مهر 1399 ساعت 08:05 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

شکست یاران ابراهیمی مقابل العربی؛

مهرداد محمدی نوار گلزنی را قیچی کرد

مهاجم ایرانی العربی نخستین گل خود برای این تیم را در جریان برتری ۵ بر یک مقابل الاهلی به ثمر رساند.

مهرداد محمدی نوار گلزنی را قیچی کرد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات فصل جدید جام ستارگان قطر، تیم العربی که یکی از تیم‌های گروه B این رقابت‌ها است، از ساعت ۲۰:۴۵ جمعه شب در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه و در حالی که مهرداد محمدی را در ترکیب داشت، با الاهلی، تیم صدرنشین لیگ ستارگان قطر دیدار کرد.

 

الاهلی که برخلاف سه مسابقه اخیرش امید ابراهیمی را در ترکیب ابتدایی نداشت، در دقیقه ۱۸ روی ارسال کوتاه سباستین سوریا و ضربه حمدی الحرباوی دروازه خود را باز شده دید تا یاران محمدی پیش بیفتند.

 

العربی در دقیقه ۲۰ گل دوم را روی سانتر چیپ حمدی الحرباوی و ضربه سر سوریا به ثمر رساند و در دقیقه ۳۴ هم پس از تعویض منطقه زمین توسط مهرداد محمدی، روی ارسال سوریا و ضربه سر الحرباوی به گل سوم دست یافت، اما خالد النعیمی در دقیقه ۳۷ یکی از گل‌های خورده الاهلی را جبران کرد.

 

1530586

 

محمدی که بعد از انجام سه بازی برای العربی در لیگ ستارگان قطر، انگیزه زیادی برای به ثمر رساندن نخستین گل خود با پیراهن تیم جدیدش داشت، در دقیقه ۵۴ پاس در عمق ابراهیم ناصر را پس از یک فرار سریع به محوطه جریمه الاهلی و شوت پای راست تبدیل به گل کرد.

 

الاهلی که در دقیقه ۷۰ امید ابراهیمی را به‌عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب داشت، در دقیقه ۷۸ گل پنجم را با ضربه چیپ ابراهیم ناصر دریافت کرد تا در نهایت یاران مهرداد محمدی به پیروزی ۵ بر یک در نخستین بازی جام ستارگان قطر برسند.

 

محمدی در حالی موفق شد نخستین گل خود پس از پیوستن به العربی قطر را بزند که در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال ۸ گل و ۵ پاس گل در ۲۸ مسابقه به ثمر رسانده بود.

دیدگاه‌ها