کد خبر : 1710136 | 05 مهر 1399 ساعت 09:02 | 23.7K بازدید | 1 دیدگاه

با یک تصمیم سه جانبه به نساجی آمدم 

شاه علی‌دوست: قیمت قراردادم با پول 206 یکی بود!

هافبک سابق سایپا در واکنش به افزایش قرارداد بازیکنان فوتبال گفت که من معتقدم همه چیز به هم ربط دارد و تورم و رشد قیمت‌ها باعث شده است تا این‌چنین شرایطی پیش آید.

شاه علی‌دوست: قیمت قراردادم با پول 206 یکی بود!

به گزارش "ورزش سه" پس از حرف و حدیث‌های فراوان سرانجام روزبه شاه علی‌دوست به دوران حضور 15 ساله‌اش در سایپا پایان داد و تصمیم گرفت تا در لیگ بیستم برای تیم نساجی مازندران به میدان برود؛ وی روز گذشته برای نخستین بار پیراهن نساجی را به تن کرد و در دیداری دوستانه مقابل ماشین سازی به میدان رفت، دیداری که با پیروزی دو گله نساجی به پایان رسید. 


شاه علی‌دوست پس از پایان این مسابقه در گفتگو با خبرنگار ما درباره انتقال‌اش از سایپا به نساجی گفت: فکر می‌کنم فوتبال حرفه‌ای همین باشد، خیلی از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال چنین تصمیمی را گرفته‌اند و مجبور شده‌اند پس از سال‌ها در تیم دیگری بازی کنند و من هم در این‌باره مستثنی نیستم، من خوشحالم که توانستم به تیم ریشه‌دار و بزرگ نساجی بیایم. امیدوارم بتوانم مثمرثمر باشم.

 

وی درباره این‌که گفت "مجبور به جدایی از سایپا" شده، توضیح داد: نه، منظور من از اجبار اتفاق خاصی نبود؛ گفتم که فوتبال حرفه‌ای است و پس از سال‌ها تصمیمی سه جانبه (از سوی من، هیات مدیره و کادرفنی محترم سایپا) گرفته شد. من فکر می‌کنم به خواست خدا بود و جدایی‌ام از سایپا را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم بتوانم برای نساجی مثمرثمر باشم و تمام تمرکزم را روی این تیم گذاشته‌ام.

 

1527950

 

شاه علی‌دوست درباره شرایط نساجی گفت: تیم تغییراتی را نسبت به فصل گذشته داشته است، کار سخت‌تر شده چرا که باید تیم جدیدی را ساخت اما همگی سخت در تلاش هستیم تا بتوانیم تیمی منسجم و خوبی را داشته باشیم.

هافبک دفاعی نساجی در واکنش به این‌که باید در نقش بازیکن باتجربه تیم به میدان برود و به جوان‌های تیم کمک کند، گفت: به هر حال این تصمیمی است که از سوی باشگاه و کادرفنی نساجی گرفته شده است، امیدوارم که جوانان قدر این فرصت را بدانند؛ باشگاه نساجی فضای لازم را برای پیشرفت جوانان تهیه کرده، امیدوارم که آن‌ها بیایند و از این فرصت استفاده کنند و تیم خوبی روانه مسابقات شود.

 

روزبه شاه علی‌دوست درباره افزایش قیمت بازیکنان در فصل نقل و انتقالات گفت: من خودم احساس می‌کنم لیگ امسال به دو دسته تقسیم می‌شود، یک تیم‌های که به لحاظ هزینه قدرت آن را دارند که برای تیم‌هایشان هزینه کنند و فکر می‌کنم پول‌هایی که به آن‌ها تزریق می‌شود از نهادهای دولتی است و برای همین مشکلی ندارند؛ یکسری از تیم‌ها هم خصوصی هستند که شرایط‌شان سخت است و از قراردادهای میلیاردی در آن تیم‌ها بعید می‌دانم خبری باشد. شخصا با افزایش بی‌رویه قراردادهای بازیکنان مخالفم اما همه چیز در مملکت‌مان گران شده است. خود من سال 85 که به لیگ برتر فوتبال ایران وارد شدم، قراردادم 15 میلیون تومان بود و ماشین 206 هم 15 میلیون تومان بود.پس شاید الان هم اگر بازیکنی در لیگ حضور پیدا می‌کند باید حداقل اندازه پول 206 حقوق بگیرد! 

وی افزود:  فکر می‌کنم اگر در جامعه‌مان تورم و قیمت‌ها کنترل می‌شد، چنین شرایطی پیش نمی‌آید چرا که من معتقدم همه چیز به هم ربط دارد. زمانی که جوان بودم رقم قرارداد به نحوی بود که می‌شد با آن یکسال زندگی کرد اما اکنون برای برخی بازیکنان جوان رقم قرارداد کم است اما امیدوارم رقم قراردادشان پیشرفت کند و بتوانند خرج یکسال‌شان را داشته باشند.

دیدگاه‌ها