کد خبر : 1710140 | 05 مهر 1399 ساعت 09:20 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: میکل آرتتا یک مربی استثنایی است

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در آستانه بازی این هفته دو تیم در جام اتحادیه از میکل آرتتا تمجید کرد و گفت او در مدتی کوتاه حال و هوای آرسنال را تغییر داده است.

کلوپ: میکل آرتتا یک مربی استثنایی است

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول که از زمان روی کار آمدن میکل آرتتا به عنوان سرمربی آرسنال نتوانسته توپچی‌ها را شکست دهد در آستانه بازی این هفته دو تیم در جام اتحادیه از آرتتا تمجید کرده و گفت او در مدتی کوتاه موفق شده حال و هوای آرسنال را تغییر دهد.

 

1530591

 

آرسنال با هدایت آرتتا در ماه جولای در فصل گذشته لیگ برتر توانست در خانه خود شاگردان کلوپ را شکست دهد. بعد از آن هم شاگردان آرتتا در دیدار کامیونیتی شیلد موفق شدند لیورپول را در ضربات پنالتی شکست دهند. به این ترتیب کلوپ تا کنون نتوانسته تیم آرتتا را شکست دهد و این انگیزه ای برای بازی این هفته دو تیم است.

 

کلوپ در گفتگو با خبرنگاران گفت: " میکل آرتتا در یک دوره زمانی کوتاه نشان داده که یک مربی استثنایی است. ساختار تیم او واقعاً فوق العاده است. تعادل بین دفاع و حمله در آرسنال عالی است. سازمان عالی در تیم و آزادی بازیکنان و استفاده از آنها در بهترین نقاط ممکن. آرتتا از زمانی که به آرسنال آمده بی نظیر کار کرده و حال و هوای باشگاه را به کل عوض کرده. او با قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام انگلیس نشان داده که چه مربی ای است. بله آرسنال حریف خیلی خیلی سختی است".

 

1530590

 

سرمربی لیورپول در ادامه خواستار آن شد که لیگ برتر و باشگاه‌های حاضر در این لیگ در بحران مالی ناشی از کرونا به باشگاه‌های لیگ‌های کوچک‌تر کمک کنند. او گفت: " در حالت کلی کسانی که شرایط بهتری دارند باید به کسانی که دچار بحران هستند کمک کنند. البته در شرایط فعلی این کار برای همه باشگاه‌ها ساده نیست. من نمی دانم دولت به این مساله فکر می‌کند یا نه ولی چنین برنامه‌ای برای من کاملاً قابل درک است. ما فوتبالی‌ها باید خودمان به هم کمک کنیم. باشگاه‌های لیگ برتری می‌توانند به لیگ‌های پایین‌تر کمک کنند".

 

 

دیدگاه‌ها