کد خبر : 1710148 | 05 مهر 1399 ساعت 09:54 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

 امروز یک الاهلی متفاوت را خواهید دید

عمرالسومه افت کیفیت خود را تایید کرد!

بازیکن سوری تیم الاهلی اعلام کرد که تیمش در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به شکل دیگری ظاهر خواهد شد.

عمرالسومه افت کیفیت خود را تایید کرد! 

به گزارش "ورزش سه"، در آغاز دور یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در نخستین دیدار این مرحله، تیم های الاهلی عربستان و شباب الاهلی امارات در ورزشگاه الجنوب شهر دوحه قطر به مصاف هم می روند.
عمر السومه مهاجم سوری تیم الاهلی عربستان پیش از دیدار امروز تیمش در مقابل حریف اماراتی گفت: «ما به دنبال حضور در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا هستیم و نگاه دیگری به دیدار امروز خواهیم داشت». وی تاکید کرد که تیم شباب الاهلی یک حریف قدرتمند برای آنها خواهد بود.


السومه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار امروز گفت: الاهلی یک باشگاه قابل احترام است و بازیکنان قدرتمندی دارد و درست است که در سه مسابقه گذشته به خوبی ظاهر نشدیم، اما آن مسابقات دیگر تمام شده و گذشته است.


وی افزود: ما با روحیه بسیار بالا و با جدیت به مصاف تیم شباب الاهلی خواهیم رفت و فقط برای رسیدن به مراحل بالاتر و جاه طلبی هایمان، با هدف پیروزی وارد زمین خواهیم شد.

 

1502771


عمر السومه در پاسخ به این سوال که چرا در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در امر گلزنی ناکام بوده است، گفت: من در پایان فصل گذشته و این فصل نیز مصدومیت های زیادی را متحمل شدم و این موضوع باعث شد بازی های زیادی را در ترکیب تیم نباشم و این عدم ثبات به دلیل وجود شرایط نامطلوب و عدم آمادگی، باعث شد تا حدودی سطح کیفی مرا پایین بیاورد. مصدومیت های زیاد و غیبت در ترکیب تیم، اصلی ترین دلیل گل نزدن من بوده است.


مهاجم الاهلی ادامه داد: من و دیگر بازیکنان باتجربه تیم همیشه مشتاق گفتگو با بازیکنان جوان الاهلی هستیم تا تجربیاتمان را به آنها انتقال دهیم، به خصوص اینکه تیم شامل بیش از 10 بازیکن زیر 18 سال است و آنها هر انتقادی را قبول می کنند که کمک زیادی به تیم می کند.


عمر السومه در پایان این کنفرانس خبری تأکید کرد که او و هم تیمی هایش در مسابقه امروز متفاوت ظاهر می شوند و تمام تلاش خود را می کنند تا با صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا هواداران الاهلی را خوشحال کنند.

دیدگاه‌ها