کد خبر : 1710151 | 05 مهر 1399 ساعت 09:59 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

انصراف نصیرزاده قبل از شروع انتخابات

طلسم فدراسیون دانشگاهی شکسته می شود

بعد از دو بار تعویق انتخابات فدراسیون ورزش های دانشگاهی، بالاخره امروز تکلیف رییس این فدراسیون مشخص خواهد شد.

طلسم فدراسیون دانشگاهی شکسته می شود

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی که زیر نظر وزارت علوم فعالیت می کند، از اسفندماه سال گذشته قرار بود با پایان دوره ریاست دهخدا، رییس جدید خود را بشناسد. این انتخابات نه تنها در اسفندماه بلکه یک بار هم در تیرماه به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد تا معادلات بارها بین کاندیداها تغییر کند. 


در نهایت روز گذشته سرپرست این فدراسیون اعلام کرد که امروز از ساعت 10 صبح مجمع انتخاباتی فدراسیون دانشگاهی به منظور انتخاب رئیس فدراسیون با حضور شش نامزد تایید صلاحیت شده به نام های هادی بشیریان، محمد پورکیانی، داود حومنیان شریف آبادی، جواد شهلایی باقری، عبدالمهدی نصیرزاده و جمشید همتی مراد آبادی برگزار می شود.


این بار به نظر می رسد انتخابات برگزار خواهد شد و طلسم معرفی رییس جدید فدراسیون ورزش های دانشگاهی شکسته می شود. 


البته ساعاتی قبل از شروع مجمع انتخاباتی عبدالمهدی نصیرزاده، یکی از کاندیداهای سرشناس این انتخابات از حضور در مجمع انصراف داد و اعلام کرد می خواهد در جبهه دیگری تلاش کند. به نظر می رسد نصیرزاده، رییس سازمان لیگ کشتی قصد دارد در انتخابات فدراسیون بدنسازی حضور پیدا کند و به همین دلیل از شرکت در انتخابات فدراسیون دانشگاهی انصراف داده است. 


باید دید بعد از حدود 7 ماه سرپرستی علیزاده بر فدراسیون دانشگاهی، امروز از بیش از 50 رایی که داخل صندوق انداخته می شود، چه کسی برنده بیرون خواهد آمد.

دیدگاه‌ها