کد خبر : 1710153 | 05 مهر 1399 ساعت 10:16 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

ناظم‌الشریعه از تیم ملی فوتسال جدا می‌شود؟

قرارداد محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ابتدای آذرماه به پایان می‌رسد.

ناظم‌الشریعه از تیم ملی فوتسال جدا می‌شود؟

به گزارش ورزش سه ، قرارداد دستیاران او یعنی محمد هاشم‌زاده، و میشائیل پطروس ماهی است که به پایان رسیده است اما آنها نتوانستند قرارداد جدیدی را با فدراسیون فوتبال امضا کنند. مطالباتی که دستیاران ناظم الشریعه از فدراسیون فوتبال داشتند باعث شد تا قرارداد جدیدی با آنها بسته نشود. نتیجه این اتفاق جدایی هاشم زاده از تیم ملی و پیوستن او به تیم فوتسال گیتی‌پسند و کار در کنار وحید شمسایی شد.

 

پطروس، دیگر دستیار ناظم‌الشریعه هم بیش از یک سال مطالبات معوقه دارد و با توجه به اینکه به جز فوتسال، منبع درآمدی دیگری ندارد ممکن است او هم مانند هاشم‌زاده کار در باشگاه به فعالیت در تیم ملی ترجیح دهد. از طرفی کادر پزشکی تیم ملی فوتسال هم در آخرین اردوی تیم ملی حضور نداشت و مشخص شد آنها هم به خاطر همین موضوع تصمیم گرفته‌اند از کادر فنی تیم ملی جدا شوند. قرار است از این به بعد پرهان خانلری به عنوان پزشک جدید با کادر فنی تیم ملی فوتسال همکاری کند.

 

تیم ملی فوتسال ایران کمتر از ۵ ماه دیگر باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا حاضر شود و این در حالی است که هنور پاداش دوره قبل ملی پوشان پرداخت نشده است. همین موضوعات باعث نارضایتی ناظم‌الشریع شده و احتمال مطرح می‌شود که وی در ابتدای آبان‌ماه سال جاری قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال تمدید نکند. حتی از علی صانعی که رابطه خوبی با داوود پرهیزکار، رییس کمیته فنی فوتسال دارد، به عنوان جانشین احتمالی ناظم‌الشریعه نام برده می‌شود.

 

گفته می‌شود بعد از جدایی هاشم‌زاده از تیم ملی، صانعی را به ناظم‌الشریعه برای جانشینی وی پیشنهاد داده‌اند که او نپذیرفته است. سرمربی تیم ملی فوتسال برای حل مشکلات این تیم با مهدی محمدنبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال هم جلساتی را برگزار کرد اما هنوز معضلات مالی این تیم برطرف نشده است. آنچه که مشخص است وضعیت تیم ملی فوتسال ایران در آستانه رقابت‌های آسیایی وضعیت خوبی ندارد و شرایط این رشته که از موفق‌ترین رشته‌های ورزشی ایران در عرصه بین‌المللی است و در رنکینگ جهانی هم رتبه ششم دنیا را به خود اختصاص داده، نگران کننده است.

دیدگاه‌ها