کد خبر : 1710156 | 05 مهر 1399 ساعت 10:33 | 52.1K بازدید | 9 دیدگاه

 در تورنمنتی شبیه به جام‌جهانی حضور داریم

مصطفوی: پاختاکور سخت‌ترین قرعه ممکن برای استقلال!

مربی استقلال معتقد است که فشردگی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مانند جام جهانی است و تیم‌ها باید هر سه روز یکبار در میدان مسابقه حاضر شوند.

مصطفوی: پاختاکور سخت‌ترین قرعه ممکن برای استقلال!

به گزارش "ورزش سه" یکی از مربیان استقلال در فصل جاری که با آمدن آندره‌آ استراماچونی کارش را در استقلال آغاز کرد و سپس در کنار فرهاد مجیدی و مجید نامجومطلق کارش را ادامه داد، صالح مصطفوی است؛ مربی که به مغز متفکر کادرفنی آبی‌ها شهرت دارد. وی مسئولیت دارد تا کاملا رقبای آبی‌ها را رصد کند و آنالیز دقیقی از آن‌ها را در اختیار سرمربی تیم قرار دهد.

 

مصطفوی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه استقلال، در آستانه دیدار امشب با پاختاکور درباره عملکرد آبی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما به دلیل آنکه مسابقات فشرده‌ای را در لیگ و جام حذفی پشت سر گذاشته بودیم، نتوانستیم در بازی مقابل الشرطه عراق شروع خوبی داشته باشیم ولی هر چه از زمان بازی گذشت شرایط بچه ها بهتر شد و خوشبختانه توانستند نتیجه بازی را برگردانند؛ در بازی مقابل الاهلی عربستان هم ما کار را هجومی‌تر آغاز کردیم و خدا را شکر توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

وی افزود: به نظرم از بین الوحده امارات، الشرطه عراق و الاهلی عربستان،‌ سخت ترین تیم گروه ما تیم الشرطه بود چون بازیکنان این تیم بسیار جنگنده بودند و خلق موقعیت بالایی داشتند.

 

مصطفوی درباره دیدار استقلال مقابل پاختاکور در مرحله حذفی گفت: به نظر من آماده ترین تیم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور است؛ این تیم، بازیکنان ملی پوش خوبی دارد و بسیار منظم بازی می کند و در بازی برابر الهلال مستحق شکست نبود. پاختاکور تیم بسیار جنگنده برابر ما خواهد بود البته استقلال نام بزرگی است و همه حریفان با ترس برابر ما بازی می کنند اما سخت ترین قرعه مرحله یک هشتم نصیب استقلال شده است.

 

مربی استقلال در پایان صحبت‌های خود از شباهت لیگ قهرمانان آسیا با جام جهانی گفت و توضیح داد: با توجه به مجتمع شدن مسابقات در قطر، شرایط مسابقات در شرایطی مشابه رقابت‌های جام جهانی قرار دارد؛ فاصله دو بازی با الشرطه و الاهلی کمتر از ۷۲ ساعت بود و از نظر فیزیکی هر بازیکن نیاز دارد تا ۴۸ ساعت در شرایط ریکاوری قرار بگیرد؛ در یک هفته ۳ بازی برای بازیکنان سخت است. شاید الشرطه و پاختاکور زمان بیشتری را صرف ریکاوری کرده باشند اما بازیکنان ایرانی شرایط کمتری برای ریکاوری داشته اند چرا که ما 120 دقیقه مقابل پرسپولیس به میدان رفتیم و سپس در فینال 90 دقیقه دشوار و پرفشار را مقابل تراکتور داشتیم. بازیکنان زیر نظر پزشک تیم ریکاوری کرده اند و سخت کار می کنند تا در شرایط خوبی قرار بگیرند و ما تلاش می کنیم تا بچه ها با آمادگی مناسب وارد زمین شوند.

دیدگاه‌ها