کد خبر : 1710160 | 05 مهر 1399 ساعت 10:45 | 34.3K بازدید | 8 دیدگاه

گزارش کامل از حریف قدرتمند پرسپولیس

السد با استراحت و نفس چاق می‌آید!

سرمربی اسپانیایی تیم السد معتقد است که هدف نهایی این تیم در این تورنمنت هیچ‌چیز جز قهرمانی نمی‌تواند باشد.

السد با استراحت و نفس چاق می‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال السد نماینده قدرتمند قطر، میزبان این رقابت‌ها، روز گذشته تمریناتش را زیر نظر سرمربی سرشناس خود برگزار کرد تا آماده دیدار مقابل تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان چهارساله ایران شود که در ادامه گزارش کاملی از این تیم را می‌خوانیم:

 

با تصمیم ژاوی بازیکنان اصلی استراحت کردند
"سرمربی و مرد اول باشگاه السد، ژاوی پرونده تقابل آینده خود با پرسپولیس ایران را که فردا یکشنبه قرار است در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی دوره لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود، با اشتیاق و انگیزه فراوان باز کرد.
به‌این‌ترتیب که روز گذشته السد در دو مرحله تمرینات خود را برگزار کرد، مرحله اول تمرین صبح، شامل کارهای سبک در سالن بدن‌سازی بود، این تمرین برای بازیکنانی بود که در آخرین بازی در برابر، سپاهان اصفهان حضور داشتند تا پس از تلاش زیادی که در این بازی انجام دادند از خستگی این مسابقه خلاص و دوباره ریکاوری شوند، به‌خصوص اینکه همه آن‌ها برای اولین بار به‌عنوان بازیکن اصلی به کار گرفته شدند.
ژاوی قصد داشت پس از اطمینان از صعود تیم به مرحله بعدی، به دلیل فاصله کم بین بازی‌ها و غلبه بر خستگی ناشی از فشار مسابقات پیاپی، به بازیکنان اصلی خود استراحت دهد تا آن‌ها در دیدار بعدی از هرزمانی آماده‌تر به میدان روند.این در حالی است که بقیه اعضای تیم که بازیکنان اصلی در مسابقه سپاهان نبودند، در یک تمرین عصرگاهی برای آماده‌سازی بازی مقابل پرسپولیس شرکت کردند که با توجه به تمرین روز گذشته انتظار می‌رود السد در دیدار مقابل پرسپولیس تمام بازیکنان اصلی خود را برای برتری مقابل قهرمان ایران و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات در اختیار داشته باشد.

 

1530623

 

 ژاوی همه نفراتش را در اختیار دارد
لیست السد فاقد غایب و مصدوم است. پدرو میگوئل و بغداد بونجاح الجزایری، پس از پایان محرومیتشان به دلیل دوکارته شدن به تیم برمی‌گردند. از طرفی خود، ژاوی هرناندز، سرمربی السد برنامه و راهکار مناسبی برای پیروزی و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی دارد. ژاوی پس از اینکه حریف این مرحله خود را شناخت تصمیم گرفت چندین جلسه با بازیکنانش برگزار کند و مهم‌ترین نکات فنی مسابقه را به بازیکنانش توضیح دهد و نقشه راهی را که تیم قبل از رفتن به این دیدار مهم دنبال می‌کند برای آن‌ها تشریح کند تا هر بازیکن، آمادگی کامل برای حضور در این دیدار مهم را داشته باشد.

 

مدافعان حق اشتباه ندارند
بازیکنان اصلی السد فردا پس از استراحت کافی با توجه به عدم حضور در دیدار با سپاهان به مصاف پرسپولیس خواهند رفت، زیرا فرصت خوبی برای بازیکنان اصلی بود تا قبل از دیدار حساس مقابل پرسپولیس نفس بکشند و استراحت کافی داشته باشند. همچنین این بازی تشریفاتی علی‌رغم اینکه با شکست السد مقابل سپاهان اصفهان همراه شد، فرصت مناسبی بود تا بازیکنان نیمکت ذخیره با فضای کلی این رقابت‌ها آشنا شوند و در شرایط بازی قرار بگیرند.

 

1530622


ژاوی در طول تمرین خطاهای بازیکنان را گوشزد می‌کرد و به آن‌ها دستور می‌داد تا اشتباهشان را تصحیح کنند، به‌ویژه بازیکنان خط دفاعی که فرصت جبران اشتباه در مرحله فعلی وجود ندارد. بنابراین او به بازیکنانش دائم بر حفظ تمرکز در طول این دیدار توصیه می‌کرد. ژاوی علاوه بر حفظ تمرکز، از اهمیت احتیاط در این دیدار با بازیکنانش صحبت کرد تا بازیکنان بتوانند به هدف خود که همان برتری مقابل پرسپولیس و ادامه حضورشان در تورنمنت تا کسب عنوان قهرمانی است دست یابند. جایی که مسابقه فردا یک آزمایش واقعی است، که در طی آن السد باید سطح خود را نشان دهد و تمام قدرت خود را برای تغییر تصویری که تیم در برخی از مسابقات مرحله گروهی ظاهرشده است فراهم کند، اینکه باوجود پتانسیل بسیار زیاد در تیم، گاهی اوقات شاهد نوساناتی درگرفتن نتایج هستیم.
پیش‌بینی می‌شود که تیم السد امروز تمرین خود را با یک جلسه تمرین نهایی به پایان برساند که طی آن ژاوی آخرین بازیکنان خود را طبق ساختار و تاکتیکی که در دیدار فردا قرار است به‌عنوان بازیکنان اصلی به میدان بروند، محک بزند تا تیم آماده ارائه کامل یک دیدار پرقدرت برای کسب پیروزی باشد.

 

ژاوی تصمیم درستی گرفت

تیم السد آخرین بازی خود را با ترکیب ذخیره مقابل سپاهان ایران به انجام رسانید، در این تیم بازیکنانی حضور داشتند که قبلاً در آسیا بازی نکرده بودند و تجربه بازی در این تورنمنت قاره‌ای را نداشتند، بااین‌حال این تیم 2-1 شکست خورد. کاری که تیم السد انجام داد به خاطر تصمیم صحیح مربی خود ژاوی هرناندز بود که پس از اطمینان یافتن برای حضور در دور دوم مسابقات، به نتیجه مسابقه نگاه نکرد زیرا مربی معتقد است هر تیمی که می‌خواهد به فینال راه یابد باید برای هر بازی آماده باشد، همان‌طور که قبلاً گفته بود.

 

1530624

 

السد قوی‌ترین خط حمله مسابقات
تیم السد "قوی‌ترین خط حمله" را در بین تیم‌های حاضر در مسابقات دارد، زیرا خط حمله این تیم تا پایان مرحله گروهی 14 گل به ثمر رساند است، یک گل اختلاف با تیم اماراتی الشارجه که در دور گروهی این رقابت‌ها حذف شد. السد در این تورنمنت 4 گل توسط بغداد بونجاح به ثمر رسانده و پس از او حسن الهیدوس و اکرم عفیف قرار دارند که هرکدام 3 گل و چهار گل باقی‌مانده در این تورنمنت، توسط تاباتا، کازورلا، هاشم علی و بازیکن تیم النصر به ثمر رسیده است. انتظار می‌رود که السد در مرحله حذفی مسابقات که از فردا آغاز می‌شود، به نمایش قدرتمند خود در مسابقات ادامه دهد و گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها