کد خبر : 1710161 | 05 مهر 1399 ساعت 10:53 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

به دنبال یک نمایش عالی مقابل بوآویستا هستیم

کونسیسائو: برای بازی در پورتو قرارداد کافی نیست

سرجیو کونسیسائو می گوید برای بازی در پورتو داشتن قرارداد کافی نیست بلکه باید با تمام وجود و احساستان این باشگاه را درک کنید.

به گزارش" ورزش سه" سرجیو کونسیسائو مربی 45 ساله و پرتغالی تیم پورتو بعد از جدایی فرانسیسکو سوارز مهاجم برزیلی و پیوستن او به تیانجین تدا چین با تمجید از او گفت:" آنچه در مورد این بازیکن بگویم این که او نه فقط روی کاغذ که با احساسش با پورتو قرارداد بسته بود. برای بازی در پورتو داشتن قرارداد کافی نیست بلکه باید با قلب و احساستان آن را درک کنید."


او افزود:" سوارز در پورتو آموخت که برای زندگی در اینجا و شناخت رمز و کار در پورتو باید باشگاه، مردم شهر و هواداران، رئیس باشگاه و مسایلی از این دست را ابتدا بشناسد. او در رختکن بازیکن بسیار منظمی بود و امیدوارم در باشگاه جدیدش بتواند موفق باشد." 

 

1530625


پورتو امشب و در بازی های این هفته باید به مصاف بوآویستا برود. سرمربی این تیم می گوید :" شناخت ما از این تیم به یک بازی دوستانه آن ها برمی گردد که آن را دیده ایم." کونسیسائو در کنفرانس خبری این بازی گفت:" من فکر می کنم بوآویستا یک تیم با کیفیت است و می تواند یکی از تیم های خوب لیگ در این فصل باشد."


اف سی پورتو  که مهدی طارمی را در اختیار دارد هفته گذشته توانست براگا را شکست بدهد هرچند این دربی حساس بدون حضور تماشاگران برگزار شد. با این حال آن ها امشب بار دیگر بدون حضور تماشاگران باید به مصاف تیم بوآویستا بروند:" ما همه کار انجام می دهیم که یک نمایش عالی داشته باشیم و در پایان با کسب سه امتیاز هوادارانمان را خوشحال کنیم."

دیدگاه‌ها