کد خبر : 1710169 | 05 مهر 1399 ساعت 11:17 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیاوش یزدانی در حالت آماده باش (عکس)

مدافع استقلال برای دیدار امروز مقابل پاختاکور در حالت آماده باش قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های استقلال و پاختاکور ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امروز و از ساعت 21:15 در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر به مصاف هم خواهند رفت. 


سیاوش یزدانی مدافع استقلال که مدت زیادی است به دلیل مصدومیت دور از رقابت هاست، برای دیدار امروز در حالت آماده باش قرار دارد و ممکن است حتی در ترکیب اصلی آبی پوشان حضور داشته باشد. 

 

1530632


مدافع بلند قامت استقلال که آخرین بار و در دیدار پایانی لیگ برتر در مصاف با شاهین بوشهر برای آبی پوشان به میدان رفت، در آن مسابقه دچار مصدومیت شد و نتوانست استقلال را در رقابت های جام حذفی و همچنین دو دیدار ابتدایی در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند. گویا یزدانی توانسته تا حدود زیادی به بهبودی دست پیدا کند و ممکن است در دیدار مقابل پاختاکور برای تیمش به میدان برود.


در ترکیب تیم پاختاکور، دو بازیکن بلند قامت حضور دارند که ممکن است همین عامل باعث شود مجید نامجومطلق با توجه به روند بازی، از وجود یزدانی در ترکیب تیمش استفاده کند تا با استفاده از قد بلند و قدرت سرزنی این بازیکن، مانع از برتری هوایی حریف ازبکی شود.

 

1530633


ارن دردیوف مهاجم 191 سانتی و دراگان سرن مهاجم 190 سانتی متری دو بازیکن بلند قامت پاختاکور هستند که باعث شده این تیم بر روی قد بلند این دو بازیکن حساب باز کرده و از این راه دروازه استقلال را مورد حمله قرار دهد.


سیاوش یزدانی که در آغاز لیگ نوزدهم از سپاهان به استقلال پیوست، در دیدارهای ابتدایی فصل گذشته بسیار خوب ظاهر شد و نوید حضور یک مدافع خوب و سطح بالا در ترکیب آبی پوشان می داد اما این بازکین به دلیل مصدومیت های پرتعداد و طولانی مدت، هم از حضور در میادین محروم شد و هم اینکه حضور در تیم ملی را از دست داد.

 

1530634


در صورتی که روند بازی امروز و نتیجه آن به سود استقلال باشد، احتمال دارد که کادرفنی استقلال از وجود این مدافع 191 سانتی و مشهدی استفاده برده تا دیوار دفاعی آبی پوشان مستحکم تر شود.


عکس: سعید زارعیان

دیدگاه‌ها