کد خبر : 1710182 | 05 مهر 1399 ساعت 11:47 | 6.8K بازدید | 2 دیدگاه

هر چقدر به من بی مهری شود، نباید علیه کشورم شهادت دهم

میراسماعیلی: سعید ملایی ممنوعیتی برای بازگشت ندارد

رییس فدراسیون جودو گفت: شهودی که ما در دادگاه انتخاب کردیم، بر اساس ادعاهای طرف مقابل بود.

میراسماعیلی: سعید ملایی ممنوعیتی برای بازگشت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، آرش میراسماعیلی، رییس فدراسیون جودو که چند روز قبل در دادگاه CAS برای رسیدگی به تعلیق جودوی ایران حاضر شده بود، در رابطه با حضور سعید ملایی، وحید سرلک و محمد منصوری، از ملی پوشان و مربیان سابق جودوی ایران در دادگاه برای شهادت علیه ایران گفت: ادعای طرف مقابل ما در دادگاه این بود که داورزنی به ملایی گفته مسابقه ندهد. این ادعا به هیچ وجه درست نبود چون داورزنی آن روز اصلا در دفترش در تهران حاضر نبود. سجادی هم به نمایندگی از آقای صالحی امیری در جلسه بود که ادعای کذب علیه رییس کمیته ملی المپیک را رد کند. زارعیان هم به عنوان سرمربی تیم در صحنه حاضر بوده. این شهودی که ما انتخاب کردیم، بر اساس ادعاهای طرف مقابل بود. 


وی افزود: از سوی دیگر هم سعید ملایی که خودش آن روز در مسابقه بوده و به وجود آورنده این قضیه بود، در کنار منصوری و سرلک که اصلا آنجا نبودند برای شهادت آمده بودند. 


رییس فدراسیون جودو در ادامه عنوان کرد: بحث آرش میراسماعیلی نیست و بحث جودوی ایران هست.من می گویم ایرانی هستم و به ایرانی بودنم افتخار می کنم. هر چقدر هم به من بی مهری شود، اجازه ندارم علیه کشورم در یک دادگاه شهادت دهم. 


میراسماعیلی در پایان درباره احتمال بازگشت سعید ملایی و دیگر نفرات به ایران گفت: نه تنها از طرف خودم بلکه از طرف آقای صالحی امیری و سلطانی فر می گویم که هر کدام از این عزیزان بخواهند به آغوش کشور بازگردند، هیچ گونه محدودیت و یا ممنوعیتی متوجه آن ها نیست.

دیدگاه‌ها