کد خبر : 1710184 | 05 مهر 1399 ساعت 11:50 | 59K بازدید | 7 دیدگاه

مهمترین بازیکن السد کیست ؟

ستاره الجزایری تیم فوتبال السد علی‌رغم وجود بازیکنان شاخصی که در این تیم حضور دارند همچنان مرد اول این تیم به شمار می‌رود.

مهمترین بازیکن السد کیست ؟

به گزارش "ورزش سه"، کنفدراسیون فوتبال آسیا، بغداد بونجاح، ستاره بین‌المللی الجزایری تیم فوتبال السد قطر را در میان هشت ستاره برتر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 انتخاب کرد که با 4 گل زده نقش بسیار بارزی در صعود السد به مرحله بعدی این رقابت‌ها داشت.


این فدراسیون بنا بر یک رأی‌گیری که در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده است از مردم خواسته تا نظر خود را درخصوص برترین بازیکن مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا 2020 از بین لیست 8 نفره منتخب این رقابت‌ها تا شنبه اعلام کنند.


طبق گزارش AFC ستارگان لیگ قهرمانان در مرحله گروهی از میان هشت تیم راه‌یافته به مرحله بعدی مسابقات انتخاب‌شده‌اند. ستارگان منطقه غرب آسیا علاوه بر بغداد بونجاح شامل عبدالرزاق حمدالله گلزن النصر عربستان، شجاع خلیل زاده ستاره ایرانی پرسپولیس، پدرو کنده اسپانیایی بازیکن الشباب الاهلی، جلال‌الدین ماشاریپوف  بازیکن  پاختاکور ازبکستان، امیرارسلان مطهری بهترین گلزن استقلال ایران، سلمان آل معشر بازیکن الاهلی عربستان سعودی و عبدالمجید آل سوات بازیکن التعاون عربستان هستند.


جالب اینکه با حضور ستارگانی مانند سانتی کازورلا و اکرم عفیف در میان بازیکنان السد، بونجاح بازهم درخشان بود، که موفق شد 11 بار روی دروازه حریفان خطر ایجاد کند و چهار گل به ثمر برساند و سه پاس گل را هم در سه بازی به هم‌بازیانش داد. السد اگرچه در گروه D در رده دوم قرار گرفت اما توانست عنوان بهترین خط حمله مرحله گروهی را با 14 گل به نام خود ثبت کند.
بونجاح در سال 2018 موفق به کسب جایزه بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا شد، پس از اینکه 13 گل به ثمر رساند و از این طریق به حضور السد در مرحله نیمه‌نهایی کمک شایانی کرد، او امسال نیز با به ثمر رساندن چهار گل در سه مسابقه، ازجمله دو گل در مرحله چهارم برابر العین، به درخشش خودش ادامه داده است.

دیدگاه‌ها