کد خبر : 1710206 | 05 مهر 1399 ساعت 13:32 | 51.9K بازدید | 4 دیدگاه

یک بازی خاص برای کاپیتان شماره چهار؛

بازگشت سیدجلال به ترکیب اصلی پرسپولیس (عکس)

سیدجلال حسینی کاپیتان شماره چهار پرسپولیس در دیدار با السد به ترکیب اصلی بازخواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در چهار بازی اخیر لیگ قهرمانان آسیا تنها یک گل خورده و این آمار قابل قبولی برای تیم سرخپوش پایتخت است. اما باوجود این عملکرد مطلوب، هواداران پرسپولیس همچنان نگران دیدار با السد هستند اما خبر خوب برای آن ها، بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب خواهد بود.

کاپیتان شماره چهار که برابر التعاون و الدحیل فیکس بود، نمایش درخشانی را در این دو دیدار داشت و حالا باتوجه به این که یحیی گل محمدی را در نشست خبری همراهی می‌کرد، در بازی فردا هم فیکس خواهد بود و یحیی دوباره به کاپیتان تیمش اعتماد کرده است. سیدجلال 38 ساله در حالی باید شاگردان ژاوی ارناندس را کنترل کند که احتمالا در کنار خود شجاع خلیل زاده را خواهد داشت.

 

شجاع و سیدجلال که هماهنگی ویژه ای با یکدیگر دارند، در این بازی باید ستاره های بین المللی تیم السد نظیر بغداد بونجاح و سانتی کازورلا را کنترل کنند که بدون شک کار سختی خواهد بود اما در صورت انجام این عملیات دشوار، مسیر صعود به یک چهارم نهایی را هموار خواهند کرد.

 

1530698

 

حسینی پیش تر در جریان سه پیروزی پرسپولیس برابر السد در ترکیب سرخ ها به میدان رفت و این بار هم آمادگی خود را در تمرینات به حدی نشان داده که یحیی مجاب شده تا از او در حساس ترین بازی این فصل سرخ ها بهره ببرد.

 

دیدگاه‌ها