کد خبر : 1710218 | 05 مهر 1399 ساعت 14:06 | 23.5K بازدید | 2 دیدگاه

طهماسبی به جای حقیقی؛ نساجی تکمیل می شود

با وجود همه بازیکنان جدا شده لیست نساجی رفته رفته تکمیل می شود و تیم مازنی آماده می شود با بازیکنان جدید سیر صعودی خود را در بازی های لیگ برتر دنبال کند.

طهماسبی به جای حقیقی؛ نساجی تکمیل می شود

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دوستانه نساجی – ماشین سازی که با نتیجه دو بر یک به سود نساجی خاتمه یافت در ترکیب اولیه نساجی مهرداد طهماسبی حضور داشت؛ دروازه بانی که فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط نتوانست حضور زیادی در ترکیب بادران داشته باشد اما اکنون شرایط ایده آلی دارد و از مصدومیت رهایی پیدا کرده است. از آنجایی که مهرداد در تیم های متعدد لیگ برتری از جمله صبای قم – فولاد – تراکتور – نفت مسجد سلیمان – و... بازی کرده محمود فکری امیدوار است به خوبی از دروازه نساجی محافظت کند که این کار را در بازی با ماشین سازی به خوبی انجام داد.

 

حسن حضور طهماسبی در نساجی این است چون از تیم دسته اولی به نساجی ملحق شده به تیم  مازنی اجازه می دهد از سهمیه جایگزینی علیرضا حقیقی در جای دیگری بهره ببرد. تا اکنون از لیگ برتر حضور بازیکنانی چون مهرداد بایرامی – آرمان قاسمی – روزبه شاه علیدوست و... در نساجی قطعی شده است. حضور بازیکنان دسته اولی و جوان هم در ترکیب این فصل نساجی پر رنگ خواهد بود به این خاطر که نساجی نزدیک به 11 بازیکن از دست داده است و به جای آن می تواند 7 بازیکن لیگ برتری را به ترکیب اضافه کند.

 

نویسنده: کیاوش عزیزی

دیدگاه‌ها