کد خبر : 1710238 | 05 مهر 1399 ساعت 16:10 | 39.8K بازدید | 2 دیدگاه

آلوارو بنیتو:

کاوانی باید ذخیره بنزما بودن را قبول کند!

رئال مادرید شدیدا به یک مهاجم جدید نیاز دارد ولی زیدان همچون مدیریت باشگاه چنین نیازی را حس نمی کند.

کاوانی باید ذخیره بنزما بودن را قبول کند!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته نخستین بازی فصل رئال با تساوی بدون گل برابر سوسیداد همراه بود. در دیداری که مشخص شد رئال در خط حمله ضعف هایی انکارنشدنی دارد و لزوم جذب یک مهاجم شماره 9 در حد و اندازه های کریم بنزما احساس می شود.

حتی 5 روز پیش خبر از پیشنهاد شدن ادینسون کاوانی به رئال نیز مطرح شد اما پاسخ رئال به این پیشنهاد نیز منفی بود.

نه کاوانی و نه هیچ مهاجم جدیدی به فاصله دو هفته تا پایان نقل و انتقالات به رئال منتقل نخواهد شد چرا که برای فلورنتینو پرز رئیس باشگاه، ثبات و توازن مالی در درجه اول اهمیت قرار دارد. 

 

 

1529432

 

 

آلوارو بنیتو بازیکن سابق رئال که مقطعی مربی نوجوان باشگاه هم بود و به عنوان کارشناس برای کادنا سر و مووی استار فعالیت می کند، در مورد نیاز رئال به جذب مهاجم جدید گفت:« مهمتر از هر چیزی این است برای زیدان، بازیکنانی که در اختیار دارد کفایت می کنند. بازیکنان بزرگی مثل کاوانی در هر تیمی می توانند بدرخشند ولی رئال با یک مهاجم بازی می کند و او هم کریم بنزماست. زیدان به هیچ بازیکنی مثل کریم اعتماد ندارد و هر مهاجمی حتی کاوانی اگر به رئال بیاید، باید ذخیره بنزما بودن را قبول کند.»

 

 

1530714

 

 

بنیتو ادامه داد:« رئال بازیکنی می خواهد که تشنه گلزنی باشد و خود را به خط دفاع حریف بزند و وارد محوطه جریمه شود. کریم در این منطقه تنهاست و معتقدم زیدان می تواند تغییر تاکتیک بدهد و یک مهاجم دیگر را کنار او قرار دهد. بنزما فصل گذشته هم خیلی تنها بود.»

 

دیدگاه‌ها