کد خبر : 1710246 | 05 مهر 1399 ساعت 17:37 | 24.7K بازدید | 3 دیدگاه

سوارز در اتلتیکو مادرید؛

تنهایی مسی، در جستجوی قاتل برای غرق زیردریایی

فردا شب بارسلونا به مصاف ویارئال خواهد رفت؛ در حالی که لیونل مسی زوج خطرناک خود در خط حمله را کیلومترها دورتر و در مادرید می بیند.

تنهایی مسی، در جستجوی قاتل برای غرق زیردریایی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، دوران رونالد کومان در بارسلونا از فردا رسما شروع خواهد شد و او باید تیمش را در نوکمپ به مصاف ویارئال بفرستد. 

این اولین بازی فصل بارسا محسوب می شود و کومان قرار است با سیستم 1-3-2-4 بارسا را روانه میدان کند. یک تغییر تاکتیک بزرگ که باید دید چگونه جواب خواهد داد.

 

 

1530447

 

 

بدون شک درخواست جدایی لیونل مسی و سپس ماندنی شدن او و در ادامه، پیوستن لوئیس سوارز به اتلتیکو تابستان بارسا را تحت تاثیر خود قرار داد. دیگر سوارزی در خط حمله بارسا نیست و کومان باید تیمش را به بازی بدون او عادت بدهد. شکی نیست که مسی غیبت سوارز را در زمین احساس خواهد کرد؛ بازیکنی که از سال 2014 که به بارسا پیوست، توانسته بود 6 گل از 19 گل بارسا را به این تیم بزند و 5 پاس گل نیز بدهد.

 

مسی در بازی فردا به جای سوارز همراهان دیگری خواهد داشت. آنتوان گریزمان، آنسو فاتی، فیلیپه کوتینیو، فرانسیسکو ترینکائو و عثمان دمبله در دسترس کومان هستند تا از آنها کنار مسی استفاده کند. بازیکنانی که به نظر می رسد برای ضربه زدن به ویارئال انگیزه کافی را دارند و از لحاظ کیفیت نیز در سطح بالایی قرار دارند. ویارئالی که با اونای امری تیمی بهتر از سال های قبل در اختیار دارد.

 

 

1530743

 

 

بارسا به زوج مسی و سوارز در بازی برابر ویارئال عادت کرده بود. زوجی که همواره نیز مقابل زیر دریایی زرد می درخشید و حداقل یک گل یا پاس گل در این بازی به ثبت می رساند. از فصل 15-2014 مسی و سوارز در پنج دیدار از شش دیداری که بارسا میزبان ویارئال بود، کنار هم در میدان بودند. مسی توانسته 4 گل در نوکمپ به ویارئال بزند و سه پاس گل هم بدهد در حالی که سوارز دو گل و دو پاس گل را به ثبت رساند.

 

 

Barcelona | Late Messi free-kick deals Villarreal hammer blow - in pictures  - AS.com

 

 

زمانی که سوارز در میدان نبود(16-2015) مسی توانست یک گل بزند و یک پاس گل بدهد و زمانی که فصل 19-2018 مسی در زمین نبود، سوارز یک پاس گل داد.

 

فردا سوارز با پیراهن اتلتیکو برابر گرانادا به میدان خواهد رفت و مسی کیلومترها دورتر بدون لوئیسیتو، ویارئال را پیش رو خواهد داشت.

تماشای بازی های مسی و سوارز کنار یکدیگر لذتی فراوان داشت ولی حالا باید دید این دو، دور از یکدیگر چه نمایشی خواهند داشت. سیمئونه در اتلتیکو وظیفه بازگرداندن روحیه به سوارز و گرفتن بهترین بازی از او را دارد و کومان در بارسا باید زوجی جدید برای مسی در خط حمله پیدا کند.

 

 

دیدگاه‌ها