کد خبر : 1710251 | 05 مهر 1399 ساعت 17:38 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه بالای مدافع سابق سری A در اصفهان؛

عبور موفقیت‌آمیز رضایی از چالش‌های ذوب

سرمربی جدید ذوب‌آهن با روحیه بالایی کارش را در این تیم آغاز کرده و به دنبال ساخت تیم منسجم برای فصل جدید است.

عبور موفقیت‌آمیز رضایی از چالش‌های ذوب

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه رحمان رضایی هدایت ذوب‌آهن را برعهده گرفت، زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه او مخالفانی دارد، به گوش رسید تا با این شرایط او علاوه بر چالش اضافه کردن نفرات جایگزین به جای ستاره‌هایی که رفته‌اند، تدبیری هم برای کسانی که مقابل او ایستاده‌اند، بیندیشد.

 

سرمربی جوان ذوبی‌ها در هفته‌های گذشته با دیسیپلین خاصی در این باشگاه حضور یافت و به شرایط تیمش که با رفتن بازیکنان سرشناس در آستانه بحران قرار داشت، نظم خاصی بخشید و در همان بدو ورودش از بازیکنان بومی و جوانان حمایت ویژه‌ای داشت و تاکید کرد از آنها استفاده خواهد کرد.

 

رحمان رضایی در نقل و انتقالات توانست میلاد جهانی و سید محمد قریشی که بازیکنان تاثیرگذار صنعت نفت بودند را جذب کند و پس از آن، شهاب گردان دروازه‌بان باتجربه و سابق این تیم را از فولاد برگرداند و همچنین مهرداد قنبری که فصل خوبی را در مس کرمان سپری کرده بود، به تیمش بیاورد؛ ضمنا جدیدترین خریدش را هم به سید عبدالله حسینی، مدافع جوان گل‌گهر و ‌احمد جبوری  برای رفع مشکلات دفاعی اختصاص داد تا فعلا عملکرد خوبی در بازار تابستانی داشته باشد.


اگرچه رضایی هنوز ۲ سهمیه دیگر برای جذب نفرات جدید در ذوب آهن دارد.

 

در هفته های گذشته مجددا تغییراتی در هیأت مدیره و مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن به وجود آمد و جواد محمدی دوباره در راس این باشگاه قرار گرفت.

 

پس از مدیریت دوباره محمدی و تغییرات در هیئت مدیره این باشگاه  رضایی امیدوار است که با حمایت همه جانبه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه ذوب‌آهن بتوانند یک تیم خوب را روانه مسابقات کند و پس از چندین سال دوباره این تیم را به جایگاه واقعی اش برساند.

 

رحمان رضایی که خودش یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ ذوب‌آهن است و از این تیم به سری A ایتالیا رسید و یک دوران طلایی در کالچو داشت، به دنبال یک اتفاق خوب بزرگ دیگر به همراه این تیم اصفهانی و اکنون در قامت سرمربی است.

 

رضایی که همواره خود را یک ذوب‌آهنی می‌داند، اکنون با اتحادی که در تیم به وجود آورده، امیدوار است ذوب آهن را از ناکامی‌های گذشته دور کند و هواداران اصفهانی را با نتایج‌ موفقیت‌آمیز خوشحال کند.

دیدگاه‌ها