کد خبر : 1710259 | 05 مهر 1399 ساعت 18:04 | 34.6K بازدید | 5 دیدگاه

شجاع – بونجاح؛ پرده جدید از شیطنت و صعود؟ (عکس)

مدافع شمالی پرسپولیس بار دیگر ستاره الجزایری السد را پیش روی خود می‌بیند و امیدوار به موفقیت برای دستیابی به امتیاز صعود است.

شجاع – بونجاح؛ پرده جدید از شیطنت و صعود؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده که در دیدار مقابل الشارجه با گل زودهنگام خود اعتمادبنفس لازم برای برتری مقابل حریف را به تیم داد و در نهایت آنها موفق به صعود از مرحله گروهی شدند، اکنون یک جدال سخت و نفسگیر را پیش رو خود دارد. جدالی که در برابر خود یکی از مهاجمان برتر فوتبال آسیا را می‌بیند و مطمئنا یکی از راه‌های اصلی عبور از این مرحله، مهار بغداد بونجاح خواهد بود.

 

بغداد بونجاح در همان فصلی که پرسپولیس موفق به حضور در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان شده بود، با دستیابی به 13 گل (3 گل به پرسپولیس) عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داد  و در این فصل نیز با چهار گل زده از شانس بالایی برای تکرار این موفقیت برخوردار است. 

 


شجاع خلیل زاده اما طی 4 تقابلی که این ستاره الجزایری داشته، صحنه های تلخ و شیرینی را به جا گذاشته و از نظر ذهنی و روحی بارها با او وارد چالش شده است. بزرگترین چالش با بغداد بونجاح مربوط به دیدار رفت مرحله نیمه نهایی در دوحه است که عصبانیت شدید بونجاح را بهمراه داشته و اکنون باید دید در تقابل دوباره این دو، شرایط به سود کدامیک خواهد بود.

 

1530758

 

بونجاح در این فصل با ثبت 4 گل زده، برترین گلزن تیمش محسوب می‌شود و ستاره خطرناکی روی دروازه حامد لک خواهد بود.

 

1530764

 

این ستاره الجزایری با ثبت 3 گل مقابل پرسپولیس از آمار فوق العاده‌ای برخوردار است. شاگردان یحیی اما امیدوارند با آمار فوق العاده‌ای که طی 4 بازی اخیر با دریافت تنها یک گل به جا گذاشته‌اند، برابر السد و بونجاح نیز موفق عمل کنند.

 

1530759

 

صحنه‌ای مشابه اتفاقی که در بازی قبلی پرسپولیس با سر به سر شدن نوراللهی و کنعانی زادگان شکل گرفته بود. مسوولیت پذیری و دفاع با تمام وجود؛ شجاع و سیدجلال اینبار هم فاز تهاجمی حریف را ناکام خواهند گذاشت؟

 

1530763

 

در دیدارهای قبلی بیرانوند با شماره یک شرایط سختی مقابل این ستاره الجزایری داشته و انتظار می‌رود حامد لک نیز موفق شود با آنالیز بونجاح شرایط را برای گلزنی ماشین گلزنی السد سخت تر کند.

 

1530761

 

بونجاح که حضوری فعال در محوطه جریمه حریف دارد، برای گل پنجم خود در این فصل و صعود تیمش به عنوان یک مهره تاثیرگذار در تیم ژاوی محسوب می‌شود و از کار انداختن او می‌تواند کار را برای تیم پرسپولیس و دستیابی به هدف آسانتر کند.

 

1530760

 

قدرت بدنی بالا، حفظ توپ، شوتزنی و سود بردن از ضربات سر؛ بونجاح نمونه کامل یک مهاجم برتر در سطح قاره آسیا محسوب می‌شود و مهار او سخت‌ترین ماموریت در این بازی خواهد بود.

 

1530765

 

یحیی گل محمدی امیدوار است شاگردانش خصوصا در فاز دفاعی با تمرکز بالا، اجازه غافلگیری و فرصت به این ماشین گلزنی را ندهند و شجاع خلیل زاده و هافبک دفاعی نزدیک به یک سوم دفاعی سرخ‌ها مسلما باید با بالاترین تمرکز و مسوولیت پذیری در این بازی حاضر شوند.

 

1530762

 

یکی از صحنه‌های جذابی که هواداران پرسپولیس در انتظار تکرار آن خواهند بود. موفقیت برابر السد و شادی پیروزی. این اتفاق در تقابل دوباره این دو تیم تکرار خواهد شد؟

دیدگاه‌ها