کد خبر : 1710272 | 05 مهر 1399 ساعت 18:51 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

رضایی و میرزایی قهرمان کانو و کایاک ایران شدند

محمد نبی رضایی و علی آقا میرزایی در مسابقات قایقرانی کانو و کایاک قهرمان ایران شدند.

رضایی و میرزایی قهرمان کانو و کایاک ایران شدند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام صبح و بعدازظهر امروز ۵ مهرماه در دریاچه آزادی برگزار شد.

 

در نوبت بعدازظهر مسابقات، قایقرانان راه‌یافته به فینال به رقابت پرداختند و چهره نفرات برتر مشخص شد.

 

در کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر علی آقامیرزایی از گیلان با زمان ۳:۴۶.۳۸۰ دقیقه بر سکوی نخست ایستاد، احمدرضا طالبیان از اصفهان با زمان ۳:۵۲.۲۱۰ دقیقه دوم شد و امید احمدی از زنجان با زمان ۳:۵۶.۹۹۶ دقیقه جایگاه سوم را بدست آورد.

 

در کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر محمدنبی رضایی از مازندران با زمان ۴:۱۹.۸۰۰ دقیقه مقام اول، شاهو ناصری از کردستان با زمان ۴:۳۳.۳۶۲ دقیقه مقام دوم و محمد عباسی از گیلان با زمان ۴:۵۱.۲۹۳ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.

 

در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر پوریا شریفی از تهران با زمان ۱:۴۵.۲۳۹ دقیقه مدال طلا، امین بوداغی از مازندران با زمان ۱:۴۶.۳۴۹ دقیقه مدال نقره و علیرضا جهان‌نما از تهران توابع با زمان ۱:۴۷.۶۷۹ دقیقه مدال برنز کسب کردند.

 

در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر عرفان زنده‌پی از بوشهر با زمان ۲:۰۲.۹۸۷ دقیقه در رده نخست قرار گرفت، هومن کریمی از تهران با زمان ۲:۰۵.۳۷۶ دقیقه جایگاه دوم را از آن خود کرد و امیرمحمد اسماعیلی از گیلان با زمان ۲:۱۱.۵۷۶ دقیقه سوم شد.

 

دیدگاه‌ها