کد خبر : 1710285 | 05 مهر 1399 ساعت 19:40 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست مهم رئیس باشگاه برایتون از دولت انگلیس

رئیس باشگاه برایتون از دولت انگلیس درخواست کرد اجازه حضور هواداران به در ورزشگاه ها را صادر کند.

درخواست مهم رئیس باشگاه برایتون از دولت انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس اخیراً از یک سری تصمیمات جهت جلوگیری از شکل گیری موج جدید ویروس کرونا در این کشور رونمایی و اعلام کرد که ممکن است این اقدامات حتی برای مدت شش ماه ادامه پیدا کند. این اقدامات رقابت‌های فوتبال را هم شامل می شود و احتمالاً تنها این امکان وجود خواهد داشت که تعداد محدودی از هواداران تا پایان فصل در ورزشگاه ها حاضر شوند. با این حال حتی ممکن است که در صورت وخامت اوضاع حضور محدود هواداران نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

 

 

1530818

 

 

برایتون یکی از باشگاه هایی بود که برای دوره آزمایشی مربوط به حضور محدود هواداران در ورزشگاه خانگی اش انتخاب شده بود و حالا رئیس آنها یعنی پائول باربر معتقد است که دولت باید با توجه به وضعیت مالی کابوس وار باشگاه‌ها در این تصمیم خود تجدید نظر کند.

 

رئیس باشگاه برایتون حالا در جدیدترین مصاحبه خود درباره این موضوع می‌گوید: " یکی از راه هایی که می توانیم به واسطه آن به خود کمک کنیم، بازگرداندن هواداران به ورزشگاه ها خواهد بود. اتفاقی که به ما این امکان را می‌دهد تا روی پای خود بایستیم. ما یک مسابقه را به شکل آزمایشی برگزار کردیم و هیچ مشکلی رخ نداد و خطری وجود نداشت.

 

 

1530817

 

 

ما می‌خواهیم از دولت درخواست کنیم تا به باشگاه‌های فوتبال اجازه دهد تجارت های مربوط به خود را انجام دهند."

دیدگاه‌ها