کد خبر : 1710290 | 05 مهر 1399 ساعت 20:00 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار: با وجود رونالدینیو، فوتبال یک هنر بود

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در مصاحبه ای پیرامون مسائل مختلف صحبت کرد.

نیمار: با وجود رونالدینیو، فوتبال یک هنر بود

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در یک انتقال رکورد شکن که در سال 2017 رخ داد از پاری سن ژرمن به بارسلونا پیوست تا از زیر سایه لیونل مسی بیرون آمده باشد. او به دنبال این بود که در تیمی ستاره اصلی لقب بگیرد و این اتفاق به نظر می‌رسد که تا حدودی برای او در تیم فرانسوی رخ داده است.

 

 

1523748

 

 

فوق ستاره برزیلی ها درباره شرایطش در پاری سن ژرمن می گوید: " من همیشه شهر پاریس را دوست داشتم و حتی زمانی که در بارسلونا نیز حضور داشتم هنگام تعطیلات به این شهر می آمدم. این شهر همیشه برای من خاص بوده و هست.

 

برای من هر سال فرصتی برای نوشتن تاریخ و انجام کارهای بزرگ برای باشگاه است. امسال نیز هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت. تلاش برای تاریخ سازی همان چیزی است که به من انگیزه می دهد. من می‌خواهم بازی‌های خوبی انجام دهم، جام ببرم و نام خود را در تاریخ این باشگاه ماندگار کنم."

 

نیمار درباره هموطن خود یعنی رونالدینیو که او هم سابقه بازی برای پاری‌سن‌ژرمن را در کارنامه داشته گفت: " رونالدینیو منبع شادی و جادو بود. با وجود او یک فوتبال یک هنر بود. او یکی از تکنیکی ترین بازیکنان تاریخ فوتبال به حساب می آید و همیشه از وی به عنوان یک شعبده باز یاد می شود."

 

 

1530826

 

 

نیمار در مورد هم تیمی خود در پاری‌سن‌ژرمن یعنی مارکینیوش گفت: " مارکینیوش یکی از دوستان من در فوتبال محسوب می‌شود. او در زندگی فردی دوست داشتنی است اما در زمین مسابقه شرایط فرق می‌کند. او همیشه روی کاری که انجام می‌دهد تمرکز می کند و کاملاً مصمم است. او در حال تبدیل شدن به یک رهبر برای ماست و خوشحالم که در تیم حضور دارد."

 

نیمار در مورد فشارهای موجود در پاری سن ژرمن نیز گفت: " من هرگز از فشارها نمی ترسم و این موضوع به یک چیز عادی برای من تبدیل شده که با آن زندگی می کنم. حتی می‌توانم بگویم که آن را دوست دارم و به من کمک می کند. امیدوارم که در کنار هم بتوانیم به اهداف مان دست پیدا کنیم و به نوشتن تاریخ این باشگاه ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها