کد خبر : 1710293 | 05 مهر 1399 ساعت 20:10 | 42.4K بازدید | 8 دیدگاه

افاضلی: استقلال بهترین تیم ایران از نظر مهره است

کارشناس فوتبال ایران اعتقاد دارد نامجومطلق به خوبی توانسته تمرکز را در استقلال افزایش دهد و آنها شانس بیشتری نسبت به حریف برای صعود از بازی امشب برخوردار هستند.

افاضلی: استقلال بهترین تیم ایران از نظر مهره است

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی با اشاره به وضعیت استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال از نظر من از لحاظ مهره و کیفیت بازیکنان بهترین تیم ایرانی است ولی اتفاقاتی در این باشگاه در چند وقت اخیر رخ داده که روی بعد فنی این تیم سایه انداخته و تمرکز را از آنها گرفته است. مشکلات داخلی که در نهایت منجر به از دست رفتن جام حذفی و تغییر سرمربی تیم شد به استقلال ضربه زد و در عملکرد این تیم خلل ایجاد کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به موقعیت این تیم برای صعود از مرحله گروهی گفت: مسابقات لیگ قهرمانان آسیا چند خوبی برای استقلال داشت. اول اینکه این تیم در یک محیط ایزوله در قطر به دور از ایران و حواشی آن اردو زد و از طرفی به خاطر سخت گیری‌های شیوع ویروس کرونا نفرات تیم اجازه خروج از هتل را هم نداشتند و همین شرایط آرامش و تمرکز را تا حد زیادی به تیم برگرداند. از سوی دیگر انصراف الوحده از رقابت‌ها باعث شد وقفه‌ای برای استقلال پیش بیاید و از آن به نحو احسن برای آماده سازی و ریکاوری خود استفاده کند و این هم یک اتفاق خوب برای آبی‌ها بود.

 

کارشناس فوتبال ادامه داد: یک آفرین هم باید به مجید نامجو مطلق گفت که تیم را به خوبی به شرایط ایده‌آل رساند. نامجو مطلق روحیه آرامی دارد و با تجربه‌ای که در طول این سالها با مربیگری در لیگ یک و دستیاری چند مربی به دست آورده توانست نیازهای استقلال را برطرف کند و شرایط موفقیت را برای تیم به خوبی فراهم کند.

 

افاضلی در مورد تقابل آبی‌ها با پاختاکور هم گفت: پاختاکور به لحاظ ساختار و شکل بازی نسبت به تیم‌های عربی متفاوت است و از لحاظ شرایط فیزیکی و بازی سرعتی و برنامه‌های تاکتیکی شرایط خاص خودش را دارد و تیم‌ قدرتمندی است که استقلال باید حواسش را جمع کند و مراقب باشد تا غافلگیر نشود. به نظرم استقلال با آرامشی که دارد و با برنامه ریزی درست می‌تواند نتیجه بگیرد و به دور بعد صعود کند.

دیدگاه‌ها