کد خبر : 1710294 | 05 مهر 1399 ساعت 20:23 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: قهرمانی سوپرجام را جشن نگرفتیم!

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ می‌گوید که این تیم به دلیل کمبود وقت حتی فرصت نکرد قهرمانی در سوپرجام اروپا را جشن بگیرد.

لواندوفسکی: قهرمانی سوپرجام را جشن نگرفتیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب با غلبه بر سویا در مسابقه فینال سوپرجام اروپا موفق شد چهارمین جام مهم فصل خود را هم به دست آورد. تیم هانسی فلیک اما تنها پس از دو روز استراحت فردا در چهارچوب رقابت‌های هفته دوم بوندسلیگا به مصاف هوفنهایم خواهد رفت.



بایرن‌مونیخ درست مانند بسیاری دیگر از تیم‌های اروپایی به دلیل شرایط به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا فصل پرفشاری را سپری کرد تا جایی که حالا ستاره لهستانی این تیم یعنی رابرت لواندوفسکی نیز این موضوع را تایید کرده است.

 

 

1530459

 


مهاجم لهستانی باواریایی‌ها در این باره گفت: " ما واقعاً نتوانستیم قهرمانی در سوپرجام را جشن بگیریم. ما از 120 دقیقه بازی بسیار خسته شده بودیم. روز شنبه باید به هوفنهایم سفر کنیم و هیچ گونه تعطیلی نداریم. در واقع فکر می‌کنم پنج روز حمام یخ برای ما خوب خواهد بود."



تیم فلیک فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا را هم بسیار قدرتمند آغاز کرد و آنها موفق شدند در هفته اول بازی‌ها با هشت گل شالکه را در هم بکوبند. انتظار می رود که بایرن مونیخ در فصل جدید نیز چه در اروپا و چه در بوندسلیگا یک مدعی تمام عیار شد.

دیدگاه‌ها