کد خبر : 1710301 | 05 مهر 1399 ساعت 20:46 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرصتی که زکی پور باید قدرش را بداند

مدافع چپ استقلال با توجه به غیبت بازیکن کروات این تیم بهترین فرصت ممکن را به دست آورده است تا با یک نمایش خوب ثابت کند بخشی از هواداران در حق او کم‌لطفی کرده‌اند.

فرصتی که زکی پور باید قدرش را بداند

به گزارش "ورزش سه" استقلال ایران باید تا ساعاتی دیگر در مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان برود که با توجه به صحبت‌های صالح مصطفوی یکی از مربیان استقلال، پرقدرت‌ترین تیم مرحله یک‌هشتم نهایی محسوب می‌شود. البته او شاید تا حدی می‌خواست با بزرگنمایی حریف، از بار سنگینی که این روزها روی دوش نامجو مطلق هست کم کند، اما درواقع بدون در نظر گرفتن صحبت‌های مصطفوی هم می‌دانیم که نماینده ازبکستانی تیم بسیار خوبی از لحاظ قوای بدنی است، ضمن اینکه استخوان‌بندی تیم ملی فوتبال ازبکستان از همین تیم تشکیل‌شده است.


در همین ارتباط لحظاتی پیش ترکیب استقلال برای این دیدار اعلام شد که در این ترکیب مشخص شد مانند آخرین بازی خودش در برابر الاهلی هر سه مهاجمش را به کار گرفته تا نامجو مطلق نشان دهد که قصد دارد در همین نود دقیقه معمول بازی کار این تیم ازبکستانی را به اتمام برساند والا اگر بازی به اوقات تلف‌شده کشیده شود تا حد زیادی کار برای تیم استقلال سخت خواهد شد.


یکی دیگر از نکات قابل‌توجه در این دیدار قرار گرفتن میلاد زکی پور مدافع چپ پای استقلال در سمت چپ خط دفاعی است که برای اولین بار در این چند بازی آخر به‌طور ثابت به میدان می‌رود و این امر می‌تواند تا حدی هواداران این تیم و کادر فنی را نگران کند، خصوصاً اینکه هرویه میلیچ در این چند بازی جزو بهترین بازیکنان استقلال به شمار می‌رفت.

 

1530846

 

این استوری است که میلیچ شب گذشته برای افزایش روحیه جانشین خود میلاد زکی پور منتشر کرده است: 
"فردا من به تو اعتقاد دارم و از تو حمایت می کنم"


این در حالی است که زکی پورعلی رغم تجربه بالای حضور در چنین میادینی کمتر توانسته در تمام این سال‌ها آن‌طور که باید و شاید اعتماد کادر فنی هواداران را به دست بیاورد و در کل می‌توان گفت کیفیت بازی او نوسانات زیادی داشته است. امروز اما همه‌چیز دست‌به‌دست همه داده تا یک‌بار دیگر او دریکی از حساس‌ترین و درعین‌حال سخت‌ترین بازی‌های استقلال در ترکیب اصلی باشد و زکی پور باید قدر این فرصت را بداند.


 میلاد حالا باید این اتفاقات را که درنهایت امر منجر به حضورش در ترکیب ثابت استقلال شد به فال نیک بگیرد و با ارائه یک فوتبال قابل‌قبول جواب بسیاری از منتقدانش را در بهترین زمان ممکن بدهد.


او در این بازی در کنار روزبه چشمی، عارف غلامی و محمد دانشگر در درجه اول وظیفه محافظت از چهارچوب دروازه سید حسین حسینی را دارد و در وهله بعدی باید با ارسال‌های دقیق (چیزی که در این چند سال همواره پاشنه آشیل او بوده است) مهاجمان استقلال را صاحب موقعیت کند.

 

1530847


 زکی پور در این مدت ثابت کرده که است که هر بار آماده بوده جزو خوب‌های استقلال در زمین به شمار رفته و دیدار مقابل پاختاکور از جهاتی می‌تواند نقطه عطفی برای او در فصل پیش رو قلمداد شود.


 زکی پور با توجه به اینکه در این مدت استراحت خوبی کرده در این دیدار می‌بایست هرچه در توانش است رو کند تا به آن دسته از افرادی که او را در قواره‌های استقلال نمی‌دانند ثابت کند جانشین خلفی برای تمام چپ‌های استقلال از دیرباز تاکنون است.


باید چند ساعت دیگر منتظر بمانیم و ببینیم آیا امروز روز خوب زکی پور است یا خیر..

دیدگاه‌ها