کد خبر : 1710308 | 05 مهر 1399 ساعت 21:10 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

ریاض محرز:

می خواهم ۲۰۰ یا ۳۰۰ بازی دیگر در لیگ برتر انجام دهم

ریاض محرز معتقد است که منچسترسیتی فصل گذشته به اندازه کافی برای کسب جام خوب عمل نکرده است.

می خواهم ۲۰۰ یا ۳۰۰ بازی دیگر در لیگ برتر انجام دهم

به گزارش "ورزش سه"، سلطه تیم پپ گواردیولا بر فوتبال انگلیس نهایتاً در فصل 20-2019 از بین رفت و لیورپول موفق شد به مقام قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند. منچسترسیتی فصل گذشته را با 18 امتیاز کمتر نسبت به تیم قهرمان پایان داد و با 9 شکست نیز روبرو شد. آنها همچنین در لیگ قهرمانان اروپا با حذف ناباورانه در برابر لیون از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

 

ستاره الجزایری منچسترسیتی یعنی ریاض محرز درباره کیفیت این تیم البته شرایط لیگ برتر انگلیس می گوید: " از نظر من لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ دنیاست. البته من در همه لیگ ها بازی نکرده ام اما اینجا را بسیار دوست دارم. انجام 200 بازی در این لیگ دستاورد شگفت انگیزی است اما من می خواهم 200 یا 300 بازی دیگر انجام دهم.

 

 

1450313

 

 

فکر می‌کنم که ما در فصل گذشته آنقدر خوب نبودیم که بتوانیم جامی بدست آوریم. اکنون اما می‌دانیم که باید پیشرفت کنیم تا در پایان فصل به چیزی که می خواهیم دست پیدا کنیم. من فکر می‌کنم که ما یک تیم بسیار خوب در اختیار داریم. با این حال مهمترین نکته ثبات و تمرکز است ما می خواهیم از این مسئله برخوردار باشیم."

 

ریاض محرز درباره بازی فردای منچستر سیتی در مقابل تیم سابقش یعنی لستر نیز گفت: " هر آن چیزی که من در آنجا به عنوان یک بازیکن و در تیم به دست آوردم شگفت انگیز بود. من لحظات شگفت انگیزی را در آنجا پشت سر گذاشته ام. یک بازی بسیار سخت خواهیم داشت‌. هر دو تیم فصل گذشته خوب بودند و بازیکنانی عالی در اختیار دارند. من نمی‌دانم لستر چگونه بازی می‌کند اما قطعاً یک دیدار سخت خواهد بود."

 

 

1204613

دیدگاه‌ها