کد خبر : 1710316 | 05 مهر 1399 ساعت 21:53 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

مارکینیوش: چنین وصله هایی به نیمار نمی چسبد!

مارکینیوش، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن از نیمار در مقابل شایعات اخیر دفاع کرد.

مارکینیوش: چنین وصله هایی به نیمار نمی چسبد!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه مارسی این هفته ادعا کرد ویدیویی از نیمار دارد که به هیروکو ساکایی و مدافع کناری ژاپنی مارسی توهین کرده و او را "آشغال چینی" خطاب کرده است. مارکینیوش مدعی شد هر کسی نیمار را می شناسد می داند که او اهل چنین رفتارهایی نیست و چنین وصله هایی به نیمار نمی چسبد.

 

1520752

 

مارکینیوش گفت: "ما هیچ ایده ای نداریم و ما تمام موارد تجزیه و تحلیلی را به بازرسان سازمان لیگ واگذار می کنیم. من نیمار را می شناسم، محال است او توهین نژادپرستانه به بازیکنی بکند. گفتن این ادعا دشوار است، زیرا من در زمین یا نزدیک این صحنه نبودم و فیلم را نیز ندیده ام. اما برای هر کسی که نیمار را بشناسد می داند که او هرگز با مواردی مانند این شوخی نمی کند و من معتقدم که او چنین توهینی نکرده است. چنین وصله هایی به نیمار نمی چسبد.

 

آینده نیمار و کیلیان امباپه؟ در این رابطه خودخواه هستم و می خواهم که آنها برای همیشه در پاری سن ژرمن بمانند. من خودم پیش از این قراردادم را تمدید کرده ام و امیدوارم که هم تیمی هایم نیز بمانند. البته هر بازیکنی اهداف خاص و زندگی خودش را دارد. اما من می خواهم که نیمار و امباپه در تیم پاری سن ژرمن بمانند."

 

دیدگاه‌ها