کد خبر : 1710329 | 05 مهر 1399 ساعت 22:53 | 77.9K بازدید | 1 دیدگاه

سماک: شاید مصدومیت سردار جدی باشد؛

وضعیت نگران‌کننده آزمون پس از مصدومیت (عکس)

مصدومیت سردار آزمون پیروزی 6 بر صفر زنیت برابر یوفا را تلخ کرده است و هنوز اطلاع دقیقی از شرایط او در دست نیست.

وضعیت نگران‌کننده آزمون پس از مصدومیت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که مثل همیشه سردار آزمون را در ترکیب و به همراه آرتم زیوبا در خط حمله داشت، از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم خانگی گازپروم آرنا مقابل تیم رده چهاردهمی اوفا قرار گرفت و در پایان با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید.


سردار آزمون که حالا یکی دیگر از ستاره‌های سرشناس فوتبال روسیه به شمار می‌رود، بار دیگر مهره کلیدی تیمش بود و توانست نقش بسیار پررنگی پیش از خروج اجباری از زمین برای زنیت ایفا کند. سردار آزمون پس از ثبت دو گل و گرفتن یک پنالتی در بازی، در دقیقه ۸۰ به دلیل ناراحتی و آسیب دیدگی شدید از ناحیه پای چپ روی زمین افتاد و درنهایت سرمربی تیم چاره ای جز تعویض او پیدا نکرد.

 

1530891


در پایان بازی وقتی سماک در نشست خبری درباره بازی صحبت می‌کرد، خبرنگاران دو بار از این مربی اوکراینی درمورد وضعیت مصدومیت سردار آزمون سوال کردند.


سماک در مرتبه اول سعی کرد با اشاره به سایر مصدومان تیم نظیر مالکوم و لاورن که از چهره‌های سرشناش تیم هم هستند، توجه خبرنگاران را از پاسخ درباره شرایط آزمون منحرف کند ولی در مرتبه دوم یکی از خبرنگاران به شکل مشخص از سماک در مورد سردار آزمون پرسید و اینکه میزان مصدومیت او چقدر است.

 

1530890

 

1530889


سماک پس از مواجه شدن با سوال دوم اینطور در مورد شرایط آزمون توضیح داد:« کاملا مشخص است که وضعیت او هنوز مشخص نیست. پای او ضربه خورده است. خیلی سخت است که بخواهیم دقیق بگوییم او چقدر صدمه و آسیب دیده است و فقط باید منتظر نتایج بررسی‌ها ماند. اما شاید این مصدومیت جدی باشد.» 


همانطور که مربی اوکراینی تیم فوتبال زنیت می‌گوید، هنوز به طور دقیق نمی‌توان در مورد شرایط مهاجم ملی پوش تیم ملی ایران صحبت کرد ولی در صورتی که مصدومیتی جدی گریبان آزمون را گرفته باشد، این خبری خواهد بود که هم تیم ملی ایران و هم باشگاه روسیه ای را به شدت ناراحت خواهد کرد.

 

1530888

دیدگاه‌ها