کد خبر : 1710343 | 05 مهر 1399 ساعت 23:58 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض‌ها به دلیل خستگی مفرط بچه‌ها بود

نامجومطلق: با شایستگی از این رقابت‌ها کنار رفتیم

سرمربی استقلال گفت که تیمش با شایستگی از این رقابت ها کنار رفت و توانایی پیروزی بر پاختاکور را داشت.

نامجومطلق: با شایستگی از این رقابت‌ها کنار رفتیم

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست استقلال در مقابل پاختاکور و حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مجید نامجومطلق سرمربی آبی پوشان در کنفرانس خبری پس از بازی گفت که تیمش می توانست از سد پاختاکور عبور کند ولی این امر میسر نشد.


نامجومطلق در کنفرانس مطبوعاتی بعد از این دیدار گفت: بازی بسیار خوب و درگیرانه ای بود. با توجه به اینکه از نظر بازیکن در مضیقه بودیم. چند بازیکنمان مصدوم بودند و به این دیدار نرسیدند. مجبور به یک سری تغییرات شدیم. با توجه به خستگی مفرط تعدادی از بازیکنان خوبمان که در دو دیدار گذشته تلاش زیادی داشتند، مجبور به تعویض آنها شدیم. ولی در مجموع با توجه به شرایطی که داشتیم از بازی شاگردانم راضی هستند. آنها حداکثر تلاششان را نشان دادند. با توجه به مشکلاتی که داشتیم، بچه ها تمام تلاششان را کردند. 


وی ادامه داد: ما می توانستیم برنده بازی باشیم. چند صحنه بسیار مشکوک اتفاق افتاد و داور می توانست به نفع ما پنالتی بگیرد. گل اولی که دریافت کردیم، مشکوک به خطا بر روی مدافعان ما بود. امیدوارم که ما اشتباه کرده باشیم و تصمیمی که داور گرفته، درست بوده باشد. با وجود فرصت های خوبی که داشتیم ولی متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورد و شکست را پذیرفتیم و علی رغم شایستگی هایمان باید از این جام خداحافظی کنیم. پاختاکور تیم خوب و قدرتمندی بود ولی این چیزی از شایستگی های ما کم نمی کند.


نامجومطلق در مورد غیبت وریا در دیدار امشب اظهار داشت: وریا غفوری کاپیتان و بازیکنان بسیار تأثیرگذار ماست. به دلیل کشیدگی همسترینگ در بازی قبل، نتوانستیم از او استفاده کنیم. میلیچ هم دو کارته بود و او را در اختیار نداشتیم. چند بازیکن مصدوم داشتیم که با تلاش کادر پزشکی در لحظات آخر به این بازی رسیدند. متاسفانه ما محدودیت بازیکن داشتیم. مجبور به تعویض بازیکنانی شدیم که در بازی های گذشته بسیار خوب و تأثیرگذار بودند که به دلیل خستگی مفرط مجبور به تعویض آنها شدیم و موقعیت های خوبی بدست آوردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.


سرمربی استقلال گفت: در نهایت فکر میکنم شما باید تعداد زیادی بازیکن در سطح بالا داشته باشید تا بتوانید هر 3 روز یکبار بازی کنید. چرا که این امر موجب به خستگی بازیکنان می شود. تیم ما و سایر تیم های ایرانی تجربه هر سه روز بازی را نداشتیم. ما از یک لیگ بسیار فرسایشی می آییم. ما حتی در فینال جام حذفی هم بازی کردیم و علی رغم خستگی و فشردگی بازی هایمان به این رقابت ها آمدیم. من از تلاش شاگردانم راضی هستم.


نامجومطلق در مورد فرصت هایی که شیخ دیاباته در این دیدار از دست داد، گفت: ما تیم خوبی داریم و بچه ها زحمت زیادی کشیدند. فوتبال ورزشی است که هر چقدر فشار بدنی بیشتر شود و خستگی بر شما غلبه کند، تمرکز و قدرت تصمیم گیری پایین می آید. دیاباته بازیکنی است که از این فرصت ها به خوبی استفاده می کند. همانطور که عرض کردم، تعویض هایی که انجام دادیم به دلیل خستگی شدید بازیکنانمان بود. خستگی بر بازیکنانمان نظیر مسعود ریگی، مطهری و اسماعیلی غلبه کرد. این بازیکنان در شرایط نرمال، کیفیت بالاتری دارند و از فرصت ها به نحو احسن استفاده می کنند.

دیدگاه‌ها