کد خبر : 1710345 | 06 مهر 1399 ساعت 00:00 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

دو بازی، یک گل و یک پاس گل؛

دلفی دوباره تعویضی آمد و گل ساخت

مهاجم ایرانی گوریکا در شب شکست تیمش مقابل اوسی‌یک توانست پاس گل بدهد.

دلفی دوباره تعویضی آمد و گل ساخت

به گزارش "ورزش سه"،  در چهارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ یک کرواسی، تیم گوریکا که برای دومین بازی پیاپی یونس دلفی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۰:۳۵ یکشنبه شب در استادیوم گرادسکی مقابل تیم رده چهارمی اوسی‌یک قرار گرفت.

 

گوریکا در نیمه اول با یک گل شکست خورد، اما در نیمه دوم و پس از تعویض‌های هجومی از جمله حضور یونس دلفی روند بازی به سود این تیم تغییر کرد تا امیدوار به کسب نتیجه برابر اوسی‌یک شوند.

 

یونس دلفی که در آخرین تمرین گوریکا قبل از این بازی آسیب دیدگی جزئی پیدا کرده و به همین دلیل در ترکیب قرار نگرفته بود، از دقیقه ۶۹ به‌عنوان نخستین تعویض تیمش وارد زمین شد و در دقیقه ۸۴ با پاس در عرض کریستین لووریچ را در موقعیت خوبی قرار داد تا او گل تساوی را روی پاس مهاجم ایرانی به ثمر رساند.

 

در شرایطی که بازی با تساوی یک بر یک رو به پایان بود، آلن گرگیچ در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده برای اوسی‌یک گلزنی کرد تا در نهایت یاران دلفی نخستین شکست فصل را با نتیجه ۲ بر یک متحمل شوند و با ۱۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول لیگ یک کرواسی بمانند.

 

یونس دلفی که پس از پیوستن به گوریکا در نخستین بازی و حضور تعویضی‌اش مقابل ایسترا گلزنی کرده بود، در دومین مسابقه برای تیمش نیز توانست پاس گل بدهد.

دیدگاه‌ها