کد خبر : 1710356 | 06 مهر 1399 ساعت 00:28 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

بتیس 2-3 رئال: سه امتیاز با چیپ آقای راموس

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-2 بتیس را شکست بدهد.

بتیس 2-3 رئال: سه امتیاز با چیپ آقای راموس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که تا دقایق پایانی به تساوی مقابل حریف آندلسی رضایت داده بودند، در نهایت با پنالتی پاننکای سرخیو راموس توانستند در این دیدار به پیروزی برسند.

رئالی ها بازی را هجومی تر شروع کردند و در دقیقه 3 بود که روی ارسال فرلان مندی، کریم بنزما با یک ضربه والی دروازه را باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

برتری رئال ادامه داشت و در دقیقه 6، این بار خود مندی صاحب موقعیت شد ما ضربه خطرناک او راهی به چهارچوب دروازه بتیس پیدا نکرد.

یک دقیقه بعد این تیم میزبان بود که تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما واکنش خوب تیبو کورتوا، مانع از این شد که ضربه سر سانابریا تبدیل به گل شود.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 14، این رئالی ها بودند که به گل اول بازی رسیدند. روی حرکت عالی بنزما از سمت راست بود و ارسال او به دهانه دروازه بود که فده والورده زودتر از مدافع حریف ضربه را زد و حساب کار را 1-0 کرد.

 

1530976

 

رئالی ها می توانستند خیلی زود به گل دوم برسند اما ضربه والی سرخیو راموس از کنار دروازه بتیس به بیرون رفت. در دقیقه 20 نبیل فکیر می توانست کار را به تساوی بکشد ولی ضربه او نیز راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم موقعیت هایی داشتند تا اینکه در دقیقه 35، بتیس به گل تساوی رسید. روی ارسال تند و تیز کانالس به محوطه جریمه رئال بود که آیسا مَندی با یک ضربه سر محکم کار را تمام کرد.

 

1530977

 

رئالی ها هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که در دقیقه 37 گل دوم را دریافت کردند. ویلیام کاروالیو که با پاس فکیر صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت محکم، توپ را از زاویه ای نه چندان مناسب وارد دروازه کرد.

سرخیو راموس می تواند در دقیقه 41 کار را به تساوی بکشد اما ضربه سر او روی ارسال تونی کروس، از بالای دروازه به بیرون رفت. در نهایت در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 2-1 بتیس به پایان رسید.

اما نیمه دوم را رئال هجومی آغاز کرد و در دقیقه 48 به گل تساوی رسید. روی فرار سریع کارواخال از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه بود که امرسون به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و نتیجه 2-2 شد.

در دقیقه 51، چیزی نمانده بود که بنزما رئال را پیش بیندازد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

حملات دو تیم ادامه داشت اما موقعیت های خطرناکی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 67، بتیس 10 نفره شد. یوویچ در موقعیت گلزنی قرار داشت که با خطای امرسون متوقف شد و داور هم با تشخیص اینکه مهاجم رئال در موقعیت مسلم گلزنی بود، مدافع بتیس را با کارت قرمز جریمه کرد.

رئالی ها از این برتری نفری استفاده کردند و فشار بیشتری روی دروازه حریف وارد کردند تا اینکه در دقیقه 80 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. مارک بارترا و مایورال بر سر توپ درگیر بودند که توپ به دست مدافع بتیس برخورد کرد و داور هم بعد از استفاده از VAR نقطه پنالتی را نشان داد. راموس پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه چیپ، حساب کار را 3-2 کرد.

 

1530975

 

در دقایق پایانی این تیم میزبان بود که تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام داد اما این اتفاق رخ نداد و رئال توانست در این دیدار خارج از خانه به سه امتیاز برسد.

دیدگاه‌ها