کد خبر : 1710371 | 06 مهر 1399 ساعت 08:24 | 28.5K بازدید | 4 دیدگاه

4 تیم رقیب سرخپوشان در راه یک‌چهارم؛ 

پرسپولیس به دنبال رستگاری مثل پاختاکور و الاهلی

شب اول مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با صعود پاختاکور و الاهلی به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها خاتمه یافت.

پرسپولیس به دنبال رستگاری مثل پاختاکور و الاهلی 

به گزارش "ورزش سه"، شبی که گذشت با مصاف دو تیم الشباب الاهلی امارات مقابل الاهلی عربستان آغاز شد؛ دو تیمی که یکی از گروه شهرخودرو بالا آمده و اگر الهلال کرونایی نداشت، حذف می شد؛ یعنی الشباب الاهلی و دومی الاهلی عربستان بود که از شکست سه بر صفر مقابل استقلال می آمد. این مصاف با گلزنی نماینده امارات در نیمه اول همراه بود ولی عمر السومه در دقیقه 53 بازی را به تساوی کشاند و پس از اینکه تلاش دو تیم در 120 دقیقه حاصلی نداشت، ضربات پنالتی رای به برتری الاهلی عربستان داد. 

 

استقلال و دریافت دو گل در دقایق خاص بازی 


در مصاف دوم این استقلال بود که پس از نمایش خیره کننده برابر الاهلی به مصاف پاختاکور ازبکستان رسیده بود و اگرچه شروع خوبی هم در بازی نداشت ولی با ضربه کاشته تماشایی علی کریمی به گل اول بازی دست یافت. در ادامه ولی انگار آبی پوشان طی چند دقیقه پایانی نیمه اول و چند دقیقه پایانی نیمه دوم مسخ شدند و دو گل از دو مهاجم سرحال پاختاکوری ها دریافت کردند تا در نهایت با نتیجه 2 بر 1 بازنده این مسابقه باشند و نماینده ازبکستان باشد که به همراه الاهلی عربستان به مرحله یک چهارم می رسد.

 

1530902

 

در انتظار دو تیم خوشبخت دیگر 


همین امروز که حالا یک ساعتی می شود که شروعش کرده ایم، پرسپولیس از ساعت 17:10 دقیقه در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به مصاف السد قطر می رود؛ دیداری که یکی از حساس ترین و نفس گیر ترین دیدارهای غرب آسیا در سال های اخیر بوده است. کمی بعدتر هم دو تیم دیگر مدعی بازی خواهند کرد و از ساعت 21:15 دقیقه النصر عربستان برابر التعاون قرار خواهد گرفت تا شاهد یک مسابقه درون مرزی در مرحله یک هشتم نهایی برای رسیدن به جمع چهار تیم مرحله یک چهارم نهایی در غرب آسیا باشیم. 

حالا که پاختاکور ازبکستان و الاهلی عربستان تیم‌های خوشبخت غرب آسیا به شمار می روند و در حال رویاپردازی برای آینده هستند؛ فردا به این زمان که رسیده باشیم، دو تیم دیگر هم حال و روز این دو را پیدا خواهند کرد؛ دو تیم از میان تیم های مدعی پرسپولیس، السد، النصر و التعاون.

دیدگاه‌ها