کد خبر : 1710378 | 06 مهر 1399 ساعت 09:40 | 26.1K بازدید | 11 دیدگاه

سرمربی بتیس: نمی‌شود هم VAR را برد هم رئال را!

مانوئل پیگرینی سرمربی بتیس بعد از شکست مقابل رئال مادرید از داوری به شدت انتقاد کرد و گفت شکست دادن همزمان رئال مادرید و VAR غیرممکن است.

سرمربی بتیس: نمی‌شود هم VAR را برد هم رئال را!

به گزارش "ورزش سه"، رئال بتیس دیروز در خانه خود به مصاف رئال مادرید رفت و با اینکه در بخشهایی از بازی تیم برتر میدان بود ولی در پایان و به لطف پنالتی سرخیو راموس در دقایق پایانی با نتیجه 3-2 شکست خورد. مانوئل پیگرینی سرمربی بتیس بعد از بازی از داوری به شدت انتقاد کرد و گفت شکست دادن همزمان رئال مادرید و VAR ممکن نیست.

 

1530997

 

بتیس معتقد بود در نیمه دوم بازی سه تصمیم داوری به نفع رئال گرفته شده که هر سه در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده. چه روی گل تساوی رئال در دقیقه 48 که هم گل پذیرفته شد و هم امرسون مدافع بتیس اخراج شد و هم اعلام پنالتی در دقیقه 82 که گل پیروزی بخش رئال را به دنبال داشت.

 

پیگرینی در کنفرانس بعد از بازی گفت: " وقتی قرار است هم با رئال مادرید مبارزه کنید و هم با VAR کار بیش از حد سخت می‌شود. ما در نیمه اول به مراتب بهتر از رئال مادرید بودیم، دو گل زدیم و سه فرصت عالی برای گلزنی داشتیم. نیمه دوم تقریباً برابر بود اما بعد نوبت به کارت قرمز و پنالتی رسید. ما بخش اعظم این نیمه را ده نفره بازی کردیم که خیلی سخت بود".

 

سرمربی بتیس در ادامه گفت: " وقتی در مقابل رئال بازی می‌کنید و با VAR یک بازیکن تان را اخراج می‌کنند و یک پنالتی به ضررتان می‌گیرند کار خیلی سخت می‌شود. طوری که دیگر نمی شود جبران کرد. ولی من از عملکرد بازیکنانم وقتی که هر دو تیم 11 نفره بودند واقعاً راضی هستم".

 

 

دیدگاه‌ها