کد خبر : 1710380 | 06 مهر 1399 ساعت 10:13 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

کرونایی های الهلال به عربستان رسیدند(عکس)

کاروان تیم الهلال که بعد ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان و عواملش به کرونا از لیگ قهرمانان کنار گذشته شد، به عربستان بازگشت.

به گزارش" ورزش سه" با وجود اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض الهلال را برای جلوگیری از کنار گذشته شدن از لیگ قهرمانان رد کرد اما این باشگاه کماکان نسبت به این اتفاق معترض است. الهلالی ها دیشب قطر را به مقصد عربستان ترک کردند. توئیتر باشگاه الهلال با انتشار عکس هایی از بازیکنان این تیم نوشت:" به لطف خدا هواپیمای اول تیم الهلال، حامل اعضای آلوده به ویروس کرونا و کسانی که در حال بهبودی هستند به عربستان رسید. کادرفنی به تیم 10 روز استراحت داد."


فهاد المفرج سرپرست این تیم درباره مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و خروج از لیگ قهرمانان 2020 با تصمیم ای اف سی گفت:" خداراشکر ما با سر بالا به کشور بازگشتیم. "

 

1531006


او افزود:" نمی خواهم درباره خیلی از مسایل صحبت کنم دیگر همه از اتفاقاتی که رخ داده خبر دارند. تنها می توانم بگویم که ما در باشگاه کمیته پزشکی داریم که وظیفه خودش را به طور کامل انجام داده است. ما برای بازی در استادیوم حضور داشتیم و لیست بازیکنان را هم تحویل دادیم اما قبل از اینکه گرم کنیم ناظر مسابقه گفت که بازی لغو شده و سپس داور به طور رسمی این موضوع را اعلام کرد."


او گفت:" وقتی صدرنشین گروه و قهرمان دوره گذشته هستید باعث تعجب است که اینگونه شما را کنار بگذارند. مدیریت باشگاه از روش های قانونی این موضوع را پیگیری خواهد کرد."


دیروز شنبه، AFC اعلام کرد که اعتراض الهلال سعودی را نسبت به خروج از لیگ قهرمانان به دلیل حضور تنها 11 بازیکن برای بازی در آخرین مسابقه گروه، رد کرده است.

 

1531005


الهلال که به مرحله یک هشتم نهایی راه یافته بود با وجود مثبت شدن تست 30 عضو از بازیکنان و کادرفنی قصد ادامه مسابقات را داشت اما براساس آئین نامه ای اف سی هر تیم برای مسابقه باید حداقل 13 بازیکن در لیستش داشته باشد. اتفاقی که در بازی گذشته الهلال رخ نداد.


حذف الهلال باعث صعود تیم های شباب الاهلی امارات و پاختاکور ازبکستان از گروه B شد.

دیدگاه‌ها