کد خبر : 1710391 | 06 مهر 1399 ساعت 11:00 | 33.3K بازدید | 1 دیدگاه

ریوالدو

با وجود نبود سوارز، مسی دو فصل دیگر می‌ماند

ریوالدو اسطوره برزیلی می‌گوید لیونل مسی بعد از تنشهای عجیب و غریبش با بارسلونا با این باشگاه یک قرارداد جدید دو ساله امضا خواهد کرد.

با وجود نبود سوارز، مسی دو فصل دیگر می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو اسطوره برزیلی و یکی از افسانه‌های باشگاه بارسلونا می‌گوید با وجود همه تنشهایی که امسال تابستان بر سر ماندگار شدن مسی در بارسا یا ترک باشگاه توسط او بوجود آمد و با اینکه در حال حاضر هم تنش داخلی در باشگاه به اوج رسیده ولی مسی احتمالاً در نهایت به این نتیجه می‌رسد که ماندنش در بلوگرانا بهترین گزینه است و با باشگاه یک قرارداد جدید دو ساله امضا می‌کند.

 

1531022

 

این صحبتهای ریوالدو در حالی مطرح می‌شود که مسی گفته بود یک سال دیگر در بارسا می‌ماند و در نتیجه انتظار می‌رود او در تابستان آینده بار دیگر به دنبال ترک باشگاه باشد. ریوالدو می‌گوید حتی با وجود خروج سوارز از بارسا مسی در این تیم ماندنی است.

 

ریوالدو در این باره به بت فیر گفت: " بعد از جدا شدن سوارز و ویدال از بارسلونا حالا همه مطبوعات به این نتیجه رسیده اند که لئو تابستان آینده باشگاه را ترک می‌کند و من این را می‌فهمم. ولی با اینحال معتقدم ماندگار شدن او در بارسا نه تنها ممکن است بلکه اتفاق خواهد افتاد. مسی امسال در رختکن دوستهای جدیدی پیدا می‌کند. فراموش نکنید که در سال 2021 انتخاباتی در کار است که ممکن است شرایط باشگاه را به کل عوض کند".

 

1476620

 

اسطوره برزیلی در ادامه گفت: " ما دقیقاً نمی‌دانیم بین مسی و رئیس فعلی بارسا چه گذشته. پس باید صبر کنیم و امیدوار باشیم که مسی نظرش درباره بارسا را تغییر می‌دهد و در نهایت قراردادش را دو فصل دیگر تمدید می‌کند".

 

 

دیدگاه‌ها