کد خبر : 1710398 | 06 مهر 1399 ساعت 11:20 | 16.9K بازدید | 1 دیدگاه

درخشش ریبری به یاد روزهای اوج در مونیخ

پاس گل تماشایی فرانک ریبری با پیراهن فیورنتینا در بازی دیشب این تیم مقابل اینترمیلان نشان داد ستاره کهنه‌کار فرانسوی با وجود سن بالا همچنان درخشان است.

درخشش ریبری به یاد روزهای اوج در مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار پر افت و خیز فیورنتینا و اینترمیلان که در نهایت با پیروزی 4-3 اینتر به پایان رسید فرانک ریبری با یک پاس تماشایی که توسط فدریکو کیه‌زا به گل سوم فیورنتینا تبدیل شد همه نگاه ها را به خود جلب کرد تا نشان دهد با وجود سن بالا همچنان یک فوتبالیست درخشان است.

 

1531048

 

با شروع بازی دو تیم در سن سیرو، فیورنتینا در همان اوایل بازی حریفش را شوکه کرد و پیش افتاد. نیمه اول با گل دیرهنگام لائوتارو مارتینز 1-1 به پایان رسید. در شروع نیمه دوم اینتر ابتدا پیش افتاد ولی فیورنتینا پنج دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند. پاس این گل فیورنتینا توسط فرانک ریبری داده شد.

 

اما در دقیقه 63 بازی نوبت به ستاره کهنه کار فرانسوی بود که هم دومین پاس گل را به نام خود ثبت کند هم یکی از زیباترین پاس‌های گل این فصل را به نمایش بگذارد. پاسی که توسط ریبری به کیه‌زا داده شد و دفاع اینترمیلان را کلاً به هم ریخت.

 

1531049

 

وینگر فرانسوی 37ساله که در سال 2019 از بایرن مونیخ به فیورنتینا پیوسته با یک پاس تماشایی دفاع اینترمیلان را کاملاً به هم ریخت و پاس گلی به فدریکو کیه‌زا داد تا فیورنتینا 3-2 از حریفش پیش بیفتد. ریبری منتظر ماند تا بهترین زمان مناسب فرا برسد و سپس با دیدن کیه‌زا که پیش تاخته بود پاسی به او بدهد که دفاع اینترمیلان کاملاً از صحنه حذف شود.

 

1531050

 

آمار درخشان فرانک ریبری در این بازی

92درصد دقت پاس‌های

52 ضربه به توپ

5 دریبل / عبور از حریف (بهترین آمار بازی)

5 خلق موقعیت گلزنی (بهترین آمار بازی)

4 خطا گرفتن از حریف (بهترین آمار بازی)

2 پاس گل

 

 

 

 

دیدگاه‌ها