کد خبر : 1710405 | 06 مهر 1399 ساعت 11:32 | 13K بازدید | 1 دیدگاه

سعی می کنیم بهترین عملکرد را از او بگیریم

مدیرعامل ترابزون: پیشنهادی برای حسینی نداریم

ترابزون در حالی که مجید حسینی را در لیست هجده نفره اش نداشت با نتیجه سه بر یک ینی مالاتی اسپور را در هفته سوم سوپرلیگ ترکیه شکست داد.

مدیرعامل ترابزون: پیشنهادی برای حسینی نداریم

به گزارش" ورزش سه" ترابزون در سومین هفته از رقابت های سوپرلیگ ترکیه به اولین برد فصلش دست پیدا کرد اما مجید حسینی مدافع ملی پوش ایرانی این تیم مثل بازی های قبل نامش در لیست هجده نفره باشگاه نبود. موضوعی که با توجه به اخباری که پیش از این در مورد پیشنهاد باشگاه هایی چون سامپدوریا و پورتو شنیده می شد ، گمانه هایی را درباره جدایی قریب الوقوع حسینی از ترابزون به وجود آورده بود اما مهمت ییگیت آلپ معاون ورزشی باشگاه ترابزون در آخرین گفت و گویی که انجام داده این موضوع را رد می کند.


او در مصاحبه ای با "ان تی وی اسپور" در این رابطه گفت:" ما قصد فروش مجید حسینی را نداریم و او در حال حاضر هیچ پیشنهادی ندارد. سعی می کنیم بهترین عملکرد و کارایی را از او بگیریم."


حرف های نه چندان روشنی که با توجه به اخبار روزهای قبل کمی ماجرای بازی نکردن حسینی را پیچیده تر می کند. در روزهای گذشته احمدآقا اوغلو رئیس باشگاه ترابزون اعلام کرده بود یک باشگاه هلندی و پورتو در حال مذاکره با مجید حسینی هستند اما آنچه معاون باشگاه می گوید این است که باشگاه های خواهان مدافع ایرانی هنوز هیچ مذاکره رسمی را با ترابزون نداشته اند.


مجید حسینی تا الان با وجود اینکه با ترابزون تمرین می کند اما در لیست هجده نفره قرار نگرفته است و این ها می تواند نشانه جدایی باشد اما حرف های معاون باشگاه کمی ماجرا را ابهام آمیز می کند.

دیدگاه‌ها