کد خبر : 1710413 | 06 مهر 1399 ساعت 12:00 | 74.1K بازدید | 4 دیدگاه

تحریک کردن منچستریونایتد عاقبت ندارد

5 بازیکنی که یونایتد را مسخره کردند و پشیمان شدند

نیل موپای بازیکن برایتون بعد از آنکه گل اول تیمش را به منچستریونایتد زد با گریه معروف امباپه‌ای دست به تمسخر این تیم زد اما در نهایت این یونایتد بود که به پیروزی رسید.

5 بازیکنی که یونایتد را مسخره کردند و پشیمان شدند

به گزارش "ورزش سه"، بازی دراماتیک دیروز برایتون و منچستریونایتد یک بار دیگر نشان داد که نباید شیاطین سرخ را در جریان بازی تمسخر کرد و کارشان را تمام شده دانست. دست کم در شش مورد دیگر وقتی بازیکنان تیمهای حریف برای پایین آوردن اعتماد به نفس یونایتدیها دست به چنین کاری زده اند در پایان بازی پشیمان شده اند. اتفاقی که در بازی دیروز برای موپای ستاره فرانسوی برایتون افتاد.

 

1531061

 

1531065

 

موپای در دقیقه 40 یک پنالتی را به گل تبدیل کرد تا برایتون از حریفش 1-0 پیش بیفتد. او بعد از این گل به سمت دوربینها رفت و با الهام گرفتن از کیلیان امباپه وانمود به گریه کردن کرد. حرکتی که به گریه امباپه‌ای معروف شده است.

 

1531064

 

برایتون در نهایت 3-2 بازنده شد آن هم به لطف پنالتی‌ای که در پایان بازی موپای انجام داد تا برونو فرناندس آن را به گل سوم یونایتد تبدیل کند. از این به بعد شاید بهتر باشد بازیکنان حریفان یونایتد تا پایان بازی صبر کنند و وقتی خیال شان از بابت پیروزی راحت شد دست به تمسخر شیاطین سرخ بزنند.

 

اما این اولین بار نیست که تمسخرکنندگان یونایتد در نهایت از حرکت شان پشیمان شده اند:

 

آلن پاردو

سرمربی سابق کریستال پالاس در سال 2016 وقتی تیمش گل اول بازی را به یونایتد زد آنقدر خوشحال شد که شروع به اجرای رقصی عجیب و غریب در کنار زمین کرد. اما خوشحالی او تنها سه دقیقه طول کشید چرا که جسی لینگارد در وقتهای اضافه گلزنی کرد و پیروزی را نصیب شیاطین سرخ کرد.

 

1531059

 

آنخل دی ماریا

دی ماریا که در سال 2019 در چارچوب لیگ قهرمانان با پیراهن PSG به اولدترافورد بازگشته بود با سوتهای ممتد هواداران یونایتد روبرو بود. او در میانه مسابقه یک بطری را از روی زمین برداشت و وانمود کرد در حال نوشیدن آن است. دی ماریا و PSG آن شب 2-0 به پیروزی رسیدند ولی در بازی برگشت یونایتد 3-1 پیروز شد تا پاریسی ها را حذف کند.

 

1531060

 

دله آلی

در نیمه نهایی جام حذفی 2018 منچستریونایتد در دقیقه 11 بازی مقابل تاتنهام از دله آلی گل خورد و عقب افتاد. دله آلی مقابل دوربین رفت و رقص موسوم به فلاس را اجرا کرد. اما در ادامه الکسیس سانچس سیزده دقیقه بعد کار را به تساوی کشاند و در نیمه دوم آندر هررا گل دوم را زد تا یونایتد راهی فینال شود.

 

1531058

 

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو با اینکه اولین بار با پیراهن یونایتد به شهرت رسیده در سال 2018 وقتی با پیراهن یوونتوس مقابل این تیم گلزنی کرد جلوی خود را در شادی کردن نگرفت. ستاره پرتغالی در مقابل دوربینها پیراهن خود را بالا زد تا عضلات در هم رفته‌اش را به نمایش بگذارد.

 

1531057

 

البته رونالدو بعد از پایان شادی خود از هواداران یونایتد که مهمان یووه بودند عذرخواهی کرد ولی بازیکنان یونایتد مصمم شده بودند این حرکت او را پاسخ بدهند. یونایتد موفق به کامبک زدن شده و در نهایت 2-1 به پیروزی رسید.

 

1531063

 

 

دیدگاه‌ها