کد خبر : 1710425 | 06 مهر 1399 ساعت 12:49 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

انصراف یک تیم از لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور!

در حالی که قرار است مرحله نهایی دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی از فردا و به مدت سه روز در سمنان برگزار شود یکی از تیم های شرکت کننده از حضور در بازی ها انصراف داده است!

انصراف یک تیم از لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور!

به گزارش "ورزش سه"، چهار تیم صعود کننده به این مرحله تیم های مقاومت گلساپوش یزد ‌فرش، حداد اصفهان، پارس جنوبی بوشهر و موج سواران نوشهر هستند که از فردا قرار  است به مدت سه روز در سمنان با هم رقابت کنند و دور برگشت مرحله نهایی هم به میزبانی پارس جنوبی بوشهر از 19 مهر به مدت 3 روز برگزار شود. در پایان مجموع بازی رفت و برگشت، تیمی که بیشترین امتیاز را کسب کند به عنوان قهرمان سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی دست خواهد یافت.

 

اما در یک حرکت عجیب تیم موج سواران نوشهر از حضور در مرحله نهایی انصراف داده است! علی متاجی مالک و مدیر عامل باشگاه موج سواران نوشهر در نامه ای رسمی به رسانه ها این انصراف را اعلام کرده است که به نظر می رسد یکی از دلایل انصراف انتخاب سمنان به عنوان میزبان دور رفت مرحله نهایی باشد در حالی که این شهر ساحل ندارد. در بخشی از نامه کناره گیری تیم موج سواران نوشهر از لیگ برتر فوتبال ساحلی می خوانیم: « همانگونه که از نامش پیداست فوتبال ساحلی را می باید ترجیحا در زمین ساحلی که با اصل و ذات این رشته ورزشی جذاب و دیدنی منافات ومغایرت نداشته باشد و با حال و هوای مردم شریف و بزرگوار ساحل نشین همگن و هماهنگ باشد برگزار گردد. لذا چه اصراری برمناطق کویری و غیرساحلی و یا محل میزبان وجود دارد که خود جای تشکیک و تعمق می باشد! »

دیدگاه‌ها