کد خبر : 1710426 | 06 مهر 1399 ساعت 12:50 | 50.8K بازدید | 11 دیدگاه

مذاکرات ادامه دار استقلال و الکس نوری

مدیران استقلال همچنان با الکساندر نوری در حال مذاکره هستند و هرچند به توافقاتی رسیده اند اما اختلاف بر سر یک سری مسائل وجود دارد.

مذاکرات ادامه دار استقلال و الکس نوری

به گزارش "ورزش سه"، کار استقلال در لیگ قهرمانان آسیا هم به پایان رسید و حتی امروز نیز برای انتخاب سرمربی بعدی استقلال دیر است و مدیران باشگاه باید خیلی زود تکلیف نیمکت آبی پوشان در لیگ بیستم را مشخص کنند. با منتفی شدن حضور استراماچونی در ایران، اکنون از الکساندر نوری سرمربی ایرانی آلمانی به عنوان جدی ترین گزینه مدیران استقلال برای نیمکت این تیم نام برده می شود. 


اولین بار نام الکس نوری برای نیمکت استقلال، چند شب قبل از فینال جام حذفی در بین مدیران استقلال مطرح شده است. گفته می شود که قبل از فینال جام حذفی، در هواپیمایی که حامل مدیران استقلال به مشهد بوده است، نخستین بار نام الکس نوری به عنوان گزینه سرمربیگری آبی پوشان برای فصل جدید مطرح شده است.


با گذشت چند هفته از پایان رقابت های جام حذفی، هنوز مشخص نیست چه اتفاقی رخ خواهد داد و روند مذاکرات دو طرف به کجا خواهد انجامید. اما طبق اخبار واصله، مذاکرات بین استقلال و الکس نوری به شکل بی سر و صدا دنبال شده و حتی توافقاتی نیز در این میان صورت گرفته است اما دو طرف هنوز به مرحله توافقات نهایی و امضای قرارداد نرسیده اند چرا که دو طرف بر روی بعضی جزئیات با یکدیگر اختلافاتی دارند.


به هر حال تا آغاز لیگ بیستم زمان زیادی باقی نمانده و تعلل مدیران استقلال برای انتخاب مربی بعدی، باعث می شود آبی پوشان همچون سالهای گذشته به اهدافی که مدنظر قرار داده اند، نرسند. باید منتظر ماند و دید بالاخره چه کسی به عنوان سرمربی جدید استقلال در لیگ بیستم معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها