کد خبر : 1710429 | 06 مهر 1399 ساعت 13:09 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

آل کثیر – بونجاح؛ جنگ گلزنی مقابل ماشین گلزنی

مهاجمان دو تیم السد و پرسپولیس قطعا نقش پررنگی در دستیابی به نتیجه برای تیم خود خواهند داشت.

آل کثیر – بونجاح؛ جنگ گلزنی مقابل ماشین گلزنی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس از ساعاتی دیگر در جدالی حساس برابر السد قطر قرار خواهد گرفت. جایی که یحیی گل محمدی امیدوار است شاگردانش با نمایشی همچون جدال با الشارجه موفق به عبور از این حریف سرسخت و البته قدرتمندتر نسبت به نماینده امارات شوند.

 

در این بازی البته قطعا نقش تعیین کننده برعهده مهاجمان دو تیم خواهد بود؛ عیسی آل کثیر در ترکیب پرسپولیس به عنوان تخصصی‌ترین مهاجم حاضر در اردوی سرخ‌ها و در سمت مقابل بغداد بونجاح الجزایری که آماری خیره کننده طی سالیان اخیر در السد از خود به جا گذاشته است.

خط حمله قدرتمند السد تا به اینجا مسابقات 14 گل به ثمر رسانده که سهم بغداد بونجاح با دستیابی به 5 گل پررنگ بوده است و در کنار عبدالرزاق حمدالله، تا اینجا بهترین گلزن رقابت‌هاست. مهاجم الجزایری السد که دیدار قبلی تیمش را به دلیل محرومیت از دست داده بود، سه پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرده تا نشان دهد از قدرت بالای تهاجمی در خط حمله این تیم برخوردار است.بونجاح در این تورنمنت 19 شوت به سمت دروازه حریفان شلیک کرده که 13تای داخل چارچوب بوده و به عنوان شوت‌زن‌ترین بازیکن این رقابت کار سختی مقابل مدافعان پرسپولیس و خصوصا حامد لک قرار خواهد داشت. این بازیکن تاکنون در تقابل با پرسپولیس نیز موفق به ثبت 3 گل شده است.

 

آل کثیر که تاکنون با پیراهن نفت و پرسپولیس 5 رقابت آسیایی را پشت سر گذاشته، تنها یک گل به نام خود کرده است. با این حال او طی دیدارهای اخیر نشان داده قادر خواهد بود از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کند. او برابر الشارجه اولین گل خود برای پرسپولیس و اولین گل آسیایی و بین المللی‌اش را نیز به ثمر رساند.

 

یحیی گل محمدی امیدوار است خط میانی تیمش با حضور بشار رسن و احسان پهلوان در این بازی با برتری مقابل حریف، موقعیت مناسبی برای آل کثیر شکل دهند تا در نهایت به نتیجه مطلوب در این بازی دست یابند و باید دید جنگ گلزنی میان آل کثیر و بونجاح به سود کدامیک خاتمه خواهد یافت.

دیدگاه‌ها