کد خبر : 1710449 | 06 مهر 1399 ساعت 14:53 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

با تایید ژسوس، ستاره بنفیکا در راه منچسترسیتی

ژرژ ژسوس سرمربی بنفیکا شب گذشته تایید کرد که روبن دیاس این باشگاه را ترک خواهد کرد.

با تایید ژسوس، ستاره بنفیکا در راه منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی از مدت ها پیش به دنبال جذب یک مدافع میانی بود. حتی پیوستن ناتان آکه به این باشگاه نیز نتوانست پپ گواردیولا را متقاعد کند و در حالی که به نظر می رسید کالیدو کولیبالی، جولز کنده و خوزه خیمنز گزینه های موردنظر سیتی باشند، امروز رسانه های انگلیسی از توافق سیتیزن ها با روبن دیاس مدافع میانی بنفیکا خبر دادند.

ملی پوش پرتغالی شب گذشته پس از بازی با موریرنزه فاش کرد که آخرین بازی اش برای سرخپوشان را انجام داده و ژرژ ژسوس سرمربی بنفیکا نیز حرف او را تایید کرد.

 

 

1531099

 

 

ژسوس پس از برتری 2-0 تیمش در مورد جدایی دیاس گفت:« بله تقریبا مطمئنم که این آخرین بازی روبن دیاس برای ما بود. البته که در دنیای فوتبال اتفاقات زیادی رخ می دهد و ممکن است همه چیز در آخرین لحظه منتفی شود ولی بعید می دانم در مورد دیاس چنین چیزی را شاهد باشیم. البته شاید یکی از دلایل جدایی او نیز من باشم. اگر در پلی آف لیگ قهرمانان حذف نمی شدیم، احتمالا دیاس این فصل با ما می ماند.»

 

 

1440490

 

 

گفته می شود دیاس با 50 میلیون یورو به سیتی می رود و نیکولاس اوتامندی هم به بنفیکا خواهد پیوست. ژسوس در این رابطه نیز گفت:« اوتامندی قبلا در پورتو شایستگی هایش را ثابت کرده است و نیاز به تعریف من ندارد. او در سیتی نیز همواره بازیکن ثابت بوده ولی اگر بخواهم بین او و دیاس یکی را انتخاب کنم، قطعا انتخابم دیاس خواهد بود ولی در شرایط فعلی قطعا نمی توانم از پیوستن اوتامندی به بنفیکا خوشحال نباشم. او مدافعی ثابت شده و فوق العاده برای ما خواهد بود. قطعا پپ گواردیولا مربی احمقی نیست.»

دیدگاه‌ها