کد خبر : 1710450 | 06 مهر 1399 ساعت 14:37 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

توخل:

اگر نیمار را بازهم محروم نکنند، امشب بازی می کند

توماس توخل سرمربی پی اس جی خبر از ورود نیمار به فهرست تیمش برای بازی امشب مقابل رن داد.

اگر نیمار را بازهم محروم نکنند، امشب بازی می کند

به گزارش "ورزش سه"، در شروع فصل جدید لوشامپیونا در فرانسه دربی بزرگ این لیگ بین پاری سن ژرمن و مارسی به جنجال کشیده شد. جنجالی که نیمار ستاره PSG و آلوارو گونزالس بازیکن مارسی در مرکز آن قرار داشتند. نیمار در اواخر بازی با دست ضربه ای به سر آلوارو کوبید و از بازی اخراج شد اما او که به شدت خشمگین بود ادعا داشت از سوی بازیکن مارسی به او توهین نژادی شده است. ادعایی که از سوی مدافع مارسی و این باشگاه فرانسوی تکذیب شد.

متخصصین لب‌خوانی بعد از بررسی دقیق تصاویر موجود از درگیری لفظی بین نیمار و آلوارو متوجه شده اند که بین آنها چه صحبتهایی رد و بدل شده است.

 

 

1529353

 

 

رسانه Esporte Espetacular در برزیل از متخصصین لب‌خوانی درخواست کرد تا با بررسی دقیق فیلمهای نیمار و آلوارو تشخیص بدهند که بین آنها واقعاً چه گذشته. این متخصصین در نهایت اعلام کردند که گونزالس خطاب به نیمار از کلمه "مونو" استفاده کرده که در اسپانیایی به معنای میمون است.

 

ستاره برزیلی به همین دلیل 2 جلسه محروم شد. در مجموع برای بازیکنان پی اس جی مثل نیمار، پاردس و دی ماریا 14 جلسه محرومیت در نظر گرفته شد و برای بازیکنان مارسی مجموعا 4 جلسه.

گفته می شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه قصد دارد نیمار را با محرومیت بیشتری جریمه کند اما این موضوع هنوز ابلاغ نشده است.

 

 

1522448

 

 

توماس توخل در نشست خبری بازی با رن در مورد محرومیت بازیکنانش گفت:« این را واقعا درک نمی کنم. تفاوت بزرگی بین محرومیت بازیکنان ما و مارسی است. نمی توانم بپذیرم ولی مجبورم. هرچند هرگز این احکام را درک نخواهم کرد.

به نظر می رسد که تنها ما در مورد آن اتفاقات مسئول بودیم. رفتار بازیکنانم به خصوص دی ماریا را تایید نمی کنم اما احکام انضباطی می توانست منصفانه تر باشد. نیمار امشب با ما خواهد بود البته اگر او را بازهم محروم نکنند. دیالو و پاردس نیز در فهرست هستند. ما تمرینات خیلی خوبی را انجام داده ایم و تیم در سطح بالایی قرار دارد. بازی با 4 مهاجم؟ هنوز در این مورد تصمیم گیری نکرده ام.»

 

دیدگاه‌ها