کد خبر : 1710452 | 06 مهر 1399 ساعت 16:19 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

ایکر کاسیاس

نیمکت‌نشینی‌ام با دل بوسکه فنی بود، با مورینیو نه

ایکر کاسیاس در یک سال و نیم پایانی حضور ژوزه مورینیو در رئال مادرید به نیمکت ذخیره ها تبعید شد.

نیمکت‌نشینی‌ام با دل بوسکه فنی بود، با مورینیو نه

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سال 2010 هدایت رئال را برعهده گرفت و ایکر کاسیاس دروازه بان شماره یک او باقی ماند. این روند اما در فصل 13-2012 تغییر کرد. در اواخر فصل 12-2011 نیز زمزمه های اختلاف بین مورینیو و کاسیاس به گوش رسید و در نهایت وقتی مورینیو رئال را در بهار 2013 ترک کرد، کاسیاس تبدیل به ذخیره دیه گو لوپز شده بود.

اختلاف بین مورینیو با کاسیاس و چند بازیکن بزرگ رختکن رئال دیگر علنی شده بود و همین در نهایت منجر به جدایی او از جمع کهکشانی ها شد.

 

 

1531119

 

 

کاسیاس در مورد نیمکت نشینی اش در دوران مورینیو به مارکا گفت:« یک زمانی من زیر نظر ویسنته دل بوسکه در رئال نیمکت نشین شدم که یک تصمیم فنی و کاملا ورزشی بود. در دوران مورینیو اما نیمکت نشینی ام غیرفنی و به خاطر اختلافات شخصی بود.

یک سال و نیم ارتباط مان خوب بود ولی سپس همه چیز پیچیده شد. اختلاف نظرهایی داشتیم و من به عنوان کاپیتان هر روز با مورینیو در ارتباط بودم و حرف می زدیم. غیرممکن بود که در چنین شرایطی وقتی دو طرف اختلاف عقیده دارند، تنش ایجاد نشود و برای مورینیو خیلی ساده تر بود که برای حل این قضیه، دروازه بانی دیگر را به من ترجیح بدهد.»

 

 

1516883

 

 

کاسیاس ادامه داد:« مورینیو فکر می کرد من در اندازه های رقیبم نیستم و اختلافات هم مزید بر علت شد تا نیمکت نشین شوم. خیلی چیزها از دید مردم پنهان می ماند ولی اکنون ارتباط مان خوب است و مشکلی باهم نداریم. در سال های اخیر چندین بار ملاقات کرده ایم و همه چیز خوب بوده است.

نیازی به کینه توزی بیشتر نیست و باید بگویم که هر کسی از دید خودش، صلاح تیم را می خواست. من تصمیم گرفتم ارتباط زیادی با مورینیو نداشته باشم چون با او اختلاف دیدگاه داشتم و او هم ترجیح داد روی دروازه بانی دیگر حساب کند. همه آن اتفاقات باعث شد تا بر تجربیاتم اضافه شده و بالغ تر شوم.»

 

دیدگاه‌ها