کد خبر : 1710468 | 06 مهر 1399 ساعت 17:20 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی:باید مثل میلان واقعی بازی کنیم و امتیاز بگیریم

استفانو پیولی، سرمربی میلان معتقد است که تیمش مقابل کروتونه کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

پیولی:باید مثل میلان واقعی بازی کنیم و امتیاز بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، میلان از ساعت 19:30 در چهارچوب رقابت های هفته دوم سری آ به مصاف کروتونه خواهد رفت. شاگردان استفانو پیولی هفته اول را قدرتمند آغاز کردند و با دو گل زلاتان ابراهیموویچ مقابل بولونیا به پیروزی رسیدند. با این حال روسونری در بازی امروز ستاره سوئدی خود را به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا در اختیار نخواهد داشت.



پیولی حالا در مصاحبه ای پیرامون شرایط میلان گفت: "من از کاری که اکنون انجام می دهیم بسیار خوشحالم اما هفت روز بسیار مهم در انتظار ماست. چند بازی دشوار در انتظار ماست. ما باید مثل میلان واقعی بازی کنیم و امتیاز بگیریم به علاوه پلی آف بسیار مهم است.

 

 

1530311

 



در مورد کروتونه باید بگویم که آنها از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار هستند و می‌دانند که باید به خوبی بجنگند پس بهتر است که کاملاً آماده باشیم."

یکی از مهم ترین مهره های نقل و انتقالاتی ساندرو تونالی بود. این پدیده فوتبال ایتالیا در مقطعی تا آستانه انتقال به یکی از دو تیم اینتر و یوونتوس نیز پیش رفت اما به دلیل علاقه قلبی اش به میلان این تیم او را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد. پیولی درباره وضعیت تونالی گفت: " تونالی مدت زیادی نیست که اینجا است. شیوه بازی ما با برشا متفاوت است بنابراین باید به او وقت بدهیم. "

دیدگاه‌ها